"Pas moi qu'ai fait les voyages,C'est les voyages qui m'ont fait"
Bernard Lavilliers

Δευτέρα, Απριλίου 16, 2007

Κι ας ξέρω ότι ποτέ δε θα δω τα βλέφαρά σου να γέρνουν πλάι μου

Καληνύχτα και "σ'αγαπάω"....

Να κάτι τέτοιο μου έρχεται όταν κλείνουμε...
Δεν ξέρω με ποιο θράσος μου βγαίνει κάτι τέτοιο.
Δεν σου το λέω όμως . Λέω απλώς μια καληνύχτα...


Καληνύχτα,
καληνύχτα
καληνύχτα
Και "να είσαι καλά"...

Ναι, αυτό είναι το "σ' αγαπάω" μου.


Και να έχεις όνειρα γλυκά,
όμορφα,
ήρεμα...
*
Θα ήθελα να σε δω να κοιμάσαι και να χαμογελάς...

Κι ας ξέρω ότι ποτέ δε θα δω τα βλέφαρά σου να γέρνουν πλάι μου.

Δεν με πειράζει...

Να είσαι καλά.
Κι αυτό μου φτάνει.
Να είσαι καλά με μάτια και καρδιά γεμάτα όνειρα...

Και .... Τόσα που θέλω να πω...
Να σου πω...


*
Όμως,

Το ακουστικό είναι νεκρό από ώρα...

Οι σκέψεις αυτές, με συντροφεύουν όλο το βράδυ...

Λόγια που δεν θα ακούσεις ποτέ...

Καληνύχτα


σημείωση: σκόρπιες σκέψεις είναι ... μην της λογαριάζεις τόσο... είπαν απλά να βγουν λίγο έξω να ξεσκάσουν... σαν παιδιά που δεν τα αφήνουν να παίξουν...

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτό ήταν πολύ ωραίο cortlinux
Σκόρπιες σκέψεις, αλλά τις νιώθεις κ αυτό φαίνεται.

cortlinux είπε...

Βασικά ήταν ένα ποστ που το σκεφτόμουν αν θα το ποστάρω ή όχι...

Σε ευχαριστώ :-)

Siddhartha είπε...

Καλά έκανες και το έβαλες. Οι σκέψεις πρέπει να παίζουν, αλλιώς κάθονται μέσα και γκρινιάζουν. Από τη στιγμή που ξεκίνησα τα ποστ, αισθάνομαι έστω και λιγουλάκι καλύτερα.

Τί ωραίο αυτό το 'να'σαι καλά'. Σπάνια λέω 'σε αυχαριστώ'. Προτμώ να λέω 'να΄σαι καλά', κάτι μου κάνει μέσα μου, δεν ξέρω. Μ'αρέσει. Σαν σπινθύρισμα.

cortlinux είπε...

βασικά δεν το βλέπω απλά σαν ψυχοθεραπεία... μέσα από τα κείμενα προσπαθώ να προσεγγίσω και καταστάσεις (όσο μπορώ φυσικά)...

ε νομίζω το ότι όταν νοιαζόμαστε για κάποιον πιο πολύ μας ενδιαφέρει το να είναι καλά και να εξελίσσεται παρά να είναι δίπλα μας... το δίπλα μας απλώς κρύβει φοβερό εγωισμό... κι ας μην το παραδεχόμαστε...

Φανή είπε...

χρονια πολλααα.. (οκ, λιγο καθυστερημενα αλλα οκ. :) )
λοιπον, εγω απο το ποστ καταλαβα οτι καποιος εδω ,μεσα ειναι ερωτευμενος.... ;)

cortlinux είπε...

ε, είναι... ψέματα να πούμε; ;-)

χρόνια πολλά και σε εσένα :-)

just..living!!! είπε...

Όντςω σκόρπιες σκέψεις..που ενώ εσύ φοβάσαι και λές σιγά μην τις καταλάβει ο άλλος έτσι μπερδεμένα που τι γράφω, κι όμως ..τότε είναι που ο άλλος πραγματικά τςι νιώθει..