"Pas moi qu'ai fait les voyages,C'est les voyages qui m'ont fait"
Bernard Lavilliers

Σάββατο, Απριλίου 28, 2007

να γράψω για τα άνθη;

Τώρα να πω την αλήθεια κάτι θέλω να γράψω αλλά δεν ξέρω τι να πρωτογράψω... Τόσες ιδέες, πράγματα στροβιλίζονται στο μυαλό μου... Δεν μου βγαίνουν ένα ή δύο ποστ αλλά πολλά παραπάνω... Και δεν είναι για να τα κρατάς στην αναμονή... Θα μου πεις από το να σου στερεύει η έμπνευση καλύτερα να πνίγεσαι από τις ιδέες...

Όμως για τι να γράψω;.. Για το φεστιβάλ επιστημονικής φαντασίας που παρακολουθήσα; Για την μανιοκατάθλιψη όπου με έπιασε ξαφνικά σε βραδινή μου βόλτα στον Πειραιά; Για κάποια βιβλία που ανακάλυψα και στα οποία έχω χαθεί; Να γράψω για τα συναισθήματά μου για κάποια άτομα που μου φέρθηκαν σκάρτα και όπου θα τους το επιστρέψω με τόκο; Για την έκθεση ανθοκομικής που θα γίνει κοντά στο σπίτι μου στην Τερψιθέα και στην οποία από ότι είδα θα συμμετάσχει και ο Σταύρος ;

Θα προτιμήσω να μιλήσω για το τελευταίο... Μιας και η πλατεία ήδη προετοιμάζεται από χτες το πρωί (για την ακρίβεια το ένα τέταρτο της πλατείας μια και η πλατεία Τερψιθέας χωρίζεται σε τέσσερα κομμάτια από τις οδούς 2ας Μεραρχείας και Ηρώων Πολυτεχνείου) και ήδη έχουν στηθεί τα κιόσκια... Να πω την αλήθεια δεν με ένοιαξε κι ιδιαίτερα όταν το πρωτοέμαθα... Μπαίνοντας όμως στο blog του Σταύρου και βλέποντας τις συνθέσεις του το ξανασκέφτηκα, μιας και (ναι το ξέρω ότι είναι τρίτη φορά που το χρησιμοποιώ μέσα στην ίδια παράγραφο :-p ) θα είναι κάτι διαφορετικό από μία απλή παράθεση άνθεων (sic)...

Άλλωστε μπαίνει ο Μάης... Η Άνοιξη μας αποχαιρετά με ένα μήνα γεμάτο αρώματα και χρώματα και μας προετοιμάζει για τον καλοκαιρινό έρωτα που θα είναι λουσμένος στο φως...

Καλημέρα σας

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα!

ωραίο το ποστ γεμάτο λουλούδια κ ομορφιές.Θα ήθελα να τη δω αυτή την έκθεση, πέρυσι είχα πάει σε μια κ μου άρεσε πολύ, ήταν ενδιαφέρον κ δεν το περίμενα.

ΥΓ αυτούς που σου φέρθηκαν σκάρτα δεν αξίζει να ασχολείσαι, μόνο με τα όμορφα να πιάνεσαι

ggk είπε...

Για τα άνθη να γράφεις και για τους καλούς σου φίλους. Άσε τους άλλους να ζουν στον δικό τους κόσμο...

"Κάποια πουλιά τραγουδούν για λευτεριά,
κάποια φεύγουν και πετούν ψηλά..." (Γλάρος/ Locomondo)
Άσχετο, αλλά το άκουγα όσο διάβαζα το post σου :)

Γεωργία είπε...

Να γράψεις για ό,τι σε προκαλεί...Είτε καλό είτε κακό.

Η ζωή χωρίς την πρόκληση θα ήταν ένας ανώφελος περίπατος.

Και ψιτ, μαζί να πάμε στην έκθεση! :)

cortlinux είπε...

zoi20
γενικά μου αρέσουν τα φυτά αν και ποτέ δεν έχω καθήσει να ασχοληθώ συστηματικά.

έχεις ένα δίκιο με τα σκάρτα άτομα αλλά μερικές φορές θέλεις να πάρεις και λίγο το αίμα σου πίσω... έτσι για το γαμώτο.

ggk
άσχετο αλλά μου άρεσε ο στίχος... δεν ήξερα ότι οι locomondo έχουν τόσο όμορφους στίχους...

γεωργία
δεκτή η πρόταση. :-)

Stavros Katsaris είπε...

Χάρηκα πολύ που γνωριστήκαμε.
Χάρηκα επίσης που επίλεξες να ασχοληθείς με τα λουλούδια και να αφήσεις στην άκρη όλα και όσους σε πίκραναν.
Δεν βγάζει πουθενά πραγματικά!
Καλησπέρα!
Θα τα πούμε!

cortlinux είπε...

Χάρηκα κι εγώ που γνωριστήκαμε και φυσικά θα έρθω (βασικά σε 10' θα είμαι εκεί)... :-)

Όσο για αυτούς που μας πικραίνουν... :-(

Γεωργία είπε...

Ωραίος είσαι ρε cortlinux...χθες γκρίνιαζες πού θα με βρεις και τελικά πήγες μόνος σου; Κι εγώ θα πάω χωρίς εσένα για να μάθεις!!

cortlinux είπε...

καταρχήν γεωργία η έκθεση είναι κυριολεκτικά δίπλα μου οπότε και να θέλω να την αποφύγω είναι λίγο δύσκολο...

δεύτερον, εγώ θα πάω αρκετές φορές... αν μία από αυτές θα θέλεις να είσαι κι εσύ μαζί, καλώς...

τρίτον, εσύ στην έκθεση της Κηφισιάς δεν ήσουν;

τελικά μου φαίνεται κάποια κι όχι κάποιος, είναι αυτή που γκρινιάζει... :-p

Γεωργία είπε...

Καλά μην αγχώνεσαι, ένα αστειάκι κάναμε...(??)

cortlinux είπε...

όταν διακυβεύεται η αξιοπιστία των λόγων μου δεν μπορώ να είμαι και τόσο ήρεμος... (γίνεται; )

;-)

Siddhartha είπε...

Έχω χάσει την ανθοκομική έκθεση τα 3 τελευταία χρόνια λόγο σπουδών και θα τη χάσω και φέτος. Σπάζομαι ρε γαμώτο. Άντε περίμενε του χρόνου πάλι...

Άμα πάρεις καμιά φωτογραφία βάτην εδώ να δουμε.

cortlinux είπε...

εννοείται... αν "πιάσω" καμία καλή φωτογραφία θα την δημοσιεύσω...

:-)