"Pas moi qu'ai fait les voyages,C'est les voyages qui m'ont fait"
Bernard Lavilliers

Τρίτη, Μαΐου 01, 2007

μήνυμα

έχει περάσει ήδη μία ώρα από τη στιγμή που θα μου έστελνες μήνυμα...

για να περάσει η ώρα κάθομαι και διαβάζω κάτι εργασίες μου . τις διορθώνω. προσπαθώ να συγκεντρωθώ στις γραμμές και στις λέξεις τους. στιγμιαία το καταφέρνω. όμως ο όρασή μου , η ακοή μου, χάνονται προσπαθώντας να εντοπίσουν το πολυπόθητο σήμα... ότι το μήνυμα εστάλη... ότι το μήνυμα ελήφθη..

η αλήθεια είναι ότι μηνύματα έρχονται, αλλά είναι από άτομα που δεν περιμένω κι ούτε θα ήθελα να συνομιλήσω μαζί τους αυτή τη στιγμή... προσπαθώ να μην είμαι αγενής και να απαντήσω... προσπαθώ να είμαι γειωμένος στην πραγματικότητα, όμως η σκέψη μου χάνεται... χάνεται.. χάνεται κι αυτό με εκνευρίζει... να μην μπορώ να συγκεντρωθώ, να χάνω την αυτοκυριαρχία μου για τι; για ένα μήνυμα. για μερικές λέξεις. για λίγα μουτζουρωμένα pixels. για λίγες λέξεις που θα έχεις πληκτρολογήσει... θα είχες πληκτρολογήσει...

κι όμως αυτό μου φαίνεται τόσο μαγικό... κι ίσως να φταίει αυτή η γλυκειά γοητεία του μάη που όταν σκέφτομαι τα δάκτυλά σου να ακουμπάνε τα πλήκτρα , στο πληκτρολόγιο εμφανίζονται οκτάβες και τα κλικ μοιάζουνε με νότες , νότες που χάνονται στο διαδίκτυο και έρχονται σε εμένα σε λέξεις... λέξεις με κλειδωμένες μελωδίες μέσα τους...

ότι και να 'ναι το μήνυμα δεν έχει σταλθεί...
ούτε πρόκειται να σταλθεί...
κι οι σκέψεις μου σαν το καπνό πλανώνται στον αέρα και χάνονται...
χάνονται...
ίσως τις συναντήσω πάλι σε ένα όνειρο... ίσως...

κλείνω το βιβλίο ,
κλείνω και το messenger...

μην αντέχοντας αυτή την χωρίς νόημα μάχη...

καληνύχτα...

9 σχόλια:

just..living!!! είπε...

Δεν είναι χωρία νόημα μάχη....

Κάθε τι που γίνεται έχει το λόγο του..και ίσως αργεί αν φανεί τώρα μα κάποια στιγμή που δεν το περιμένεις θα φανεί..και τότε η χαρά θα είναι μεγαλύτερη..!!!

χχχ

cortlinux είπε...

είναι από τις λίγες φορές που νοιώθω τρομερά μπερδεμένος just..living!!!.

είναι από αυτές τις καταστάσεις που πρέπει κάποιο άτομο να έχει πολύ υπομονή... και κυρίως να έχει την τύχη να ξεχάσει και κοιτάξει μπροστά... αν το είχα καταφέρει μέχρι στιγμής θα ήμουν πολύ καλά... όμως δεν το έχω καταφέρει και με τυραννά...

προσπάθησα να τιθασεύσω πριν καιρό τον έρωτα κι αυτός με εκδικήθηκε όσο μελό κι αν ακούγεται... κι από εκεί που ήμουν με τετραγωνισμένη λογική, η λογική μου χάθηκε σε χαώδη σχήματα...

Gwgw είπε...

Καμιά φορά νιώθεις ότι δεν σου μένει τίποτα άλλο να κάνεις...κάποτε τα παρατάς...Σκέψου ότι τουλάχιστον προσπάθησες γι'αυτό που επιθυμείς δεν είναι χωρίς νόημα μάχη. Απογοητεύεσαι το ξέρω αλλά μόνο υπομονή μπορείς να κάνεις και...να ζεις.

cortlinux είπε...

η χωρίς νόημα μάχη είναι που δεν μπορώ τελικά να συγκεντρωθώ και να μην σκέφτομαι το μήνυμα... λίγες φορές το έχω καταφέρει... (γενικά όχι ειδικά)

σε ευχαριστώ...

Αναξίμανδρος είπε...

Φίλε μου τυχαία συναντηθήκαμε, τυχαία βρέθηκα εδώ, όμως, το μήνυμά σου αυτό και το σχόλιό σου τα λένε όλα. Σε νιώθω σαν να σε ήξερα από πάντα. Συμπαθών και συμπάσχων. Κρατήσου σφιχτά από όση λογική μπορείς από όποιο σχήμα επιπλέει! Δεν είναι περίεργο ο έρωτας να είναι ένα πεδίο μάχης γεμάτο συντρίμμια; Αν έστω υπονοήσεις αδυναμία, πάει σε έχουν "φάει" και το χειρότερο μάλλον θα σε κάνουν να αισθάνεσαι άσχημα. Ας ήταν τουλάχιστον πραγματικά πεδίο της τιμής, θα μπορούσες να έχεις μια αξιοπρεπή έξοδο. Αλλά φευ!
Κουράγιο, από έναν παλιό συμπολεμιστή.

cortlinux είπε...

μωρέ θα περάσει... το έχω ξαναδεί το έργο...

σε ευχαριστώ αναξίμαδρε
:-)

Φανή είπε...

να ξερεις πως μια μερα θα ερθει το μηνυμα..απλα πρεπει να θυμηθεις να εισαι ΕΣΥ απασχολημενος εκεινη την ωρα...
δεν ειμαι με αυτους που λενε 'ποτε δεν ειναι αργα..' , σε τετοιες περιπτωσεις το 'αργα' ερχεται πολυ γρηγορα! τωρα θα μου πεις 'τι ξερεις εσυ, 16 χρονων εισαι', αλλα μερικες φορες δεν πρεπει να μας βρισκουν στο ιδιο σημειο που μας αφησαν, οταν γυριζουν..γιατι σχεδον παντα γυριζουν , αλλα... ειναι αργα...

cortlinux είπε...

μερικές φορές περιμένουμε ένα μήνυμα που δεν έρχεται. δεν λέω να είμαστε κορόιδα αλλά θα πρέπει και να μετράμε και το γιατί δεν ήρθε αυτό το μήνυμα.

σίγουρα υπάρχουν άτομα που τους χρειάζεται να είσαι απασχολημένος όπως λες. η κοπέλα αυτή δεν θα το άξιζε και θα ήμουν άδικος. με το κείμενο αυτό δεν ήθελα να πω ότι αυτή είναι σκύλα κι εγώ ο καλός. απλά την αγωνία μου στην αναμονή αυτού του μηνύματος εξέφρασα και ίσως την πίκρα που υπάρχει σε τέτοιες περιπτώσεις. όλοι όσοι έχουμε ερωτευτεί το έχουμε νιώσει αυτό. κι είναι χάλια (όχι όμως και του θανατά).

και στην τελική το μήνυμα ήρθε κι υπήρχε σοβαρός λόγος που δεν είχε σταλθεί.

just..living!!! είπε...

Αυτό το μήνυμα..σε καταλαβαίνω απόλυτα..(άν μπείς και στο blog μου θα καταλάβεις..

Μα όσο δνε το κοιτάς μόνο τότε θα έρχεται μήνυμα..είναι η καλύτερ-οχι έυκολη βέβαια-λύση..!!!