"Pas moi qu'ai fait les voyages,C'est les voyages qui m'ont fait"
Bernard Lavilliers

Τετάρτη, Μαΐου 16, 2007

όταν λέει κανείς μεγάλα λόγια

τελικά όταν μιλάω για συναισθηματικά ζητήματα θα πρέπει να το βουλώνω και να μην αρχίζω τις μεγάλες εξαγγελίες. άρχισα κι εγώ τις δηλώσεις ότι πάω για αλλού, ότι θα είμαι σκληρός κτλ και πάλι θάλασσα τα έκανα. όχι ότι δεν προχωράω για αλλού αλλά με το πρώτο χαμόγελο της δεν κρατήθηκα βρε αδελφέ. κατευθείαν "βούτυρο έτοιμο να απλωθεί" έγινα... ποιος σκληρός και μαλακίες. φλώρος του κερατά. μετά σκεφτόμουν το πώς μιλούσα και ντρεπόμουν. δηλαδή αν έβλεπα έναν τύπο να μιλά όπως μιλούσα θα τον μούτζωνα...
τίποτα! με απογοήτευσα...
ποιο ισχυρό φύλο; φύλλο και φτερό έγινα. αλλά έτσι είναι, μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μην πεις...αλλά και τι να κάνω που μόλις βλέπω αυτό το χαμόγελο πεθαίνω ο πούστης. δεν μπορώ να της θυμώσω και καταντάω μαλακομπούκωμα. καταπιέζομαι για να γίνω αυστηρός (λέμε τώρα). το γυναικείο χαμόγελο είναι ένα από τα ύπουλα κόλπα. νιώθεις καθίκι όταν του αντιστέκεσαι, ενώ όταν του αφεθείς νιώθεις ηλίθιος (όταν το πάρεις χαμπάρι βασικά). διαλέγεις και παίρνεις.
αρχικά επιλέγεις συνειδητά να γίνεις καθίκι γιατί είσαι ο άνδρας ο σκληρός (και καλά)... έπειτα επιλέγεις ασυνείδητα το ρόλο του μαλάκα και παίρνεις τον πούλο.
ναι δεν φταίνε μόνο οι γυναίκες αγαπητέ... γίνε πιο σκληρός βρε αδελφέ... ναι εαυτέ μου σε εσένα μιλάω που ντρέπομαι να πω γνωριζόμαστε...αρνούμαι την όποια συγγένεια. μάταια όμως, μια και τελευταία στιγμή θα τα γνωστοποιήσεις όλα και δεν ξέρω που να κρυφτώ...
κι όμως έχω τόσο προσπαθήσει να σε αλλάξω. τίποτα. ανεπίδεκτος μαθήσεως. μετεξεταστέος μια ζωή... πότε θα σε στρώσω να δω... πτυχίο πότε θα πάρεις;


και γιατί τα γράφω όλα αυτά; μήπως με κάνα δημόσιο κράξιμο ψιλοστρώσω... το ελπίζω γιατί αλλιώς δεν με βλέπω καλά...

10 σχόλια:

Αναξίμανδρος είπε...

Κατ' αρχάς welcome to the club!

Τι κράξιμο ζητάς φίλε μου, σε καταλαβαίνω απόλυτα.
Μην πω ότι έγραψες αυτά που δεν υπήρχαν τότε blog να γράψω.
Κακό πράγμα να είσαι αισθηματίας αλλά και καθίκι το δοκίμασα και δε μου έκατσε καλά.
Άσε, όπως και να το δεις παλιοκατάσταση...
Μας τιμωρούν οι γυναίκες γιατί τις αγαπάμε. Τι να σου κάνω δεν μπορώ να σε πάρω για ένα καφέ να πούμε τον πόνο μας. Έχεις τη συμπαράστασή μου, κουράγιο γιατί είναι σκληρός ο δρόμος μας.

Siddhartha είπε...

Εγώ έχω δηλώσει μαλακοπίτουρας οπότε μη περιμένεις κράξιμο από εμένα. Απλά να ρωτήσω, ποιούς από τους 2 εαυτούς θέλεις?..Είσαι σίγουρος ότι θέλεις τον άλλον?...

Ανώνυμος είπε...

έλα όλοι έτσι είμαστε όταν ερωτευτούμε. Κ καλά κάνουμε γιατί αλλιώς θα ήμασταν άψυχοι

cortlinux είπε...

@αναξίμανδρος

βασικά εννοούσα ότι με ένα τέτοιο κείμενο που με κράζω ίσως ψιλοστρώσω... όχι δεν έχω μαζοχιστικές τάσεις να αυτοδιαθέτομαι για λιθοβολισμό...
:-)

βασικά τη μέση λύση να καταφέρω να βρω που όλο μου ξεφεύγει...

@siddharta
βασικά δεν είναι το θέμα τι να διαλέξω. απλά είναι ότι κανονικά δεν θέλω να φέρομαι ως καθίκι. αλλά όποτε έχω φερθεί ως καθίκι έχω δει αποτελέσματα...

όπως είπα και στον αναξίμανδρο μάλλον η μέση λύση είναι το θέμα
αρκεί βέβαια να την βρεις.

@zoi20
έχεις ένα δίκιο
αλλά γαμώτο πιστεύω ότι το μυαλό υπάρχει για να προστατεύει την καρδιά... (το εννοώ σημειολογικά κι όχι βιολογικά) απλά μερικές φορές του ξεφεύγει από τον έλεγχο και πληγωνόμαστε...
είναι όπως και με το αυτοκίνητο δεν χρειάζεται ούτε να τρέχεις ούτε να είσαι σταματημένος (σε μέσες συνθήκες εννοώ) αλλά με βάση τις όποιες συνθήκες να έχεις και την κατάλληλη ταχύτητα...
βέβαια αυτά στην θεωρία γιατί στην πράξη...

ggk είπε...

Γυναίκεεεεεεςς... τρέξτε!! Εδώ μέσα συχνάζουν τα καλύτερα παιδιά!

Trilian είπε...

ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθo να σβουρίξει…. ;)

doctor είπε...

Τι κράξιμο καλέ, τα ίδια σκατά είμαστε όλοι.

Στους φίλους μας το παίζουμε Άρνολντ και μπροστά στο ασθενές φύλο είμαστε ρόμπες ξεκούμπωτες...

doctor

Stavros Katsaris είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με αναξίμανδρο!
Την εποχή που και 'γω σερνόμου πίσω από τα φουστάνια της δεν υπήρχε μπλογκ.
Τι κραξιμό, τον εαυτό μου βλέπω 8 χρόνια πριν......

Κλασσικά πραγματα φτύνουμε τις γυναίκες που λιώνουν για μας και λιώνουμε για αυτές που μας φτύνουν!
Δεν θα αλλάξει μάλλον ποτέ αυτό!!!

cortlinux είπε...

@ggk
μας δουλεύεις εεε; :-p

@trilian
:-)

@doctor

ναι ρε γιατρέ εξήγησέ το μου δηλαδή αυτό... εγώ δεν μπορώ να το κατανοήσω τόσο...

@Stavros Katsaris

ναι η αλήθεια είναι ότι το φαινόμενο είναι κοινό και στα δύο φύλα

Φανή είπε...

και ναι, ειναι γεγονος πια!!!! ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΣΧΥΡΟ ΦΥΛΟ!!!
(πωπω ερωτας.. αντε και στα δικα μας τωρα!!)