"Pas moi qu'ai fait les voyages,C'est les voyages qui m'ont fait"
Bernard Lavilliers

Σάββατο, Σεπτεμβρίου 01, 2007

ταξιδευτές

έχεις φύγει ήδη από καιρό
κι ας μην το μαρτυρούν οι λέξεις.


δεν ξέρω ποιανού τα μάτια φταίνε.
φταίνε;

μιλώ σαν να μην έχω φύγει κι εγώ-

σαν να είμαι το λιμάνι, ο σταθμός.


όμως ταξιδιώτης είμαι κι εγώ

και στο ταξίδι δεν υπάρχει ενοχή.

(συνενοχή
ίσως...)

έχουμε ξεκινήσει το λοιπόν
κι ας μην το μαρτυρούν οι λέξεις.

και δεν φοβάμαι μη δε σε ξανασυναντήσω.
όσο για αυτό;
είμαι σίγουρος...




(για το τι είμαι σίγουρος εξαρτάται καθαρά από τη ψυχολογία του άτυχου αναγνώστη :-p )

3 σχόλια:

diva είπε...

:-)
ο,τι κι αν είσαι
βρίσκεσαι σε καλό δρόμο εφόσον αυτοσαρκάζεσαι
:-)
Καλή μέρα

trying escape the truth είπε...

Όμορφη ενοχή ή συνενοχή αυτό είναι το μόνο σίγουρο

cortlinux είπε...

συγνώμη καταρχήν για την αργοπορεία της απάντησής μου

diva
έτσι μου λένε. χωρίς αυτό μάλλον θα τα έβλεπα όλα μαύρα... είναι πιστεύω από τις πιο δυνατές άμυνες τούτο...

σε ευχαριστώ :-)

trying

με μπέρδεψες λίγο...
τι θες να πεις;

:-)