"Pas moi qu'ai fait les voyages,C'est les voyages qui m'ont fait"
Bernard Lavilliers

Σάββατο, Μαΐου 10, 2008

Διασχίζοντας την μαινόμενη ερωτοσφίζουσα Αθήνα

Αγαπητοί μου φίλοι. Συγνώμη για τις καθυστερημένες απαντήσεις και αναρτήσεις. Έχω ένα deadline που τρέχει πάνω από το κεφάλι μου ξαφνικά και πρέπει να το προλάβω. Οπότε που καιρός για blogging. Είναι που υποσχέθηκα και στην Σοφία αναλυτικότατο ρεπορτάζ για την Σκιάθο και αγχώθηκα περισσότερο, γιατί όπως λέει και η παροιμία "μη τάξεις...". Τροποποιώ την υπόσχεσή μου Σοφία μιας και αναλυτική δεν ξέρω, πάντως ανάρτηση σχετική θα υπάρξει.

Έχω χαθεί αγαπητοί και ειλικρινά νιώθω να ζω κάποιες καταστάσεις έντονης παράνοιας μια και αναγκάζομαι να διασχίζω την Αθήνα μας , καθώς και να έρχομαι σε επαφή με τις διάφορες υπηρεσίες της και φυσικά τους συμπολίτες μας. Ειλικρινά κάπου μου είχαν λείψει όλα αυτά. Και κάπου μου ψιλοαρέσουν. Έχει την πλακα της κι όλο αυτό το θέμα. Γιατί ναι προτιμώ να βλέπω το αστείο της όλης φάσης γιατί αλλιώς πολύ μαύρο βλέπεται.

Ένα θα σας πω για να με καταλάβετε. Αναζητούσα επί δύο ώρες μία βιβλιοθήκη που όλοι την ήξεραν αλλά και δεν ξέρανε για να μάθω τελικά ότι μόνο στα χαρτιά υπάρχει και μόνο στο διαδίκτυο υφίσταται. Διέσχισα διαδρόμους και στενά και μόνο γριές μάγισσες δεν βρήκα να μου δώσουνε χρησμό, ευχή, κάτι τέλος πάντων. Το μόνο καλό ήταν ότι ήμουν σε νεανικό χώρο οπότε νεανικές, φρέσκες, δροσερές υπάρξεις μου έδιναν πληροφορίες (Ναι είμαι σεξιστής όπως καταλάβατε. Μόνο γκόμενες ρωτουσα :-p ). Γιατί όπως και να το κάνεις , μπορεί να πάρεις λάθος πληροφορία αλλά τουλάχιστον θα σου χει φτιάξει η μέρα.

Είπαμε Μάιος. Ο μήνας που ζευγαρώνουν τα γαϊδούρια. :-)

Που λέτε τρέχω ο άμηρος. Μία Ζωγράφου, την άλλη Μενίδι, μετά Αμπελόκηπους, επιστρέφω Πειραιά, ρίχνω και μια στροφή κι από Αιγάλεω city. Μου πρότειναν να περάσω κι από Πάτρα αλλά αρνούμαι. Είπαμε. Εντός λεκανοπεδίου. Να μου λείπει η Αθηνών - Πατρών.
Τρέχω με αυτοκίνητο, ΜΜΜ και πόδια (κάνω εξάσκηση για το φανταριλίκι). Μαθαίνω πια δρομολόγια διαδρομές. Αν θελήσετε ξενάγηση με ΜΜΜ ή ΙΧ που να χει γνώσεις "κίτρινης" φυλής εδώ. Κοντεύω να μάθω τους ελεγκτές και τους τροχονόμους (όλο στα άχαρα κάντουρες βάζουν , παλιά είχε και κάνα γκομενάκι να στανιάρει το μάτι μας πρωινιάτικα).

Οπότε εφόσον ο λόγος για τρέξιμο ας βάλουμε και λίγο prodigy για ρυθμό. Καλή σας ημέρα :-)

9 σχόλια:

Σοφία είπε...

Μην αγχώνεσαι για τη Σκιάθο. Όποτε (και αν) μπορέσεις το γράφεις το ρεπορτάζ. Τρέχουμε που τρέχουμε με τις δουλειές μας, δεν είναι να αγχωνόμαστε και για τα μπλογκ!

Άλλωστε κι εγώ ήταν να γράψω για τα βιβλιοπωλεία...

Jason είπε...

Έτσι φίλε.
Να σου λείπει η Πάτρα, να 'σαι σίγουρος. :)
Καλή συνέχεια, να πάνε όλα καλά, και να επιστρέψεις σε προηγούμενους ρυθμούς σιγά-σιγά...

dromaki είπε...

Να λοιπόν και οι διαδρομές και οι διαθλάσεις των ματιών ανοιξιάτικα.
Τρέχα φίλε μου,τώρα που είσαι νέος,γεύσου την ζωή,την κίνηση,τις μυρωδιές.Φλέρταρε πρώτα με την ζωή και όλες οι γυναίκες δικές σου:)
Να περνάς πάντα καλά.
Καλό σου βράδυ.

cortlinux είπε...

σοφία

Καλά ναι άμα αρχίσουμε να αγχωνόμαστε και για τα blogs σωθήκαμε

jason
κάτι θα ξέρεις καλύτερα εσύ για την Πάτρα.
Στο μεταξύ είχα διαβάσει κάτι όμορφα post σου σχετικά με παλιά τραγούδια και δεν πρόλαβα να σου σχολιάσω...

δρομάκι
ε το όμορφο όσο και νέος να μην είσαι δεν μπορείς να μην ευχαριστιέσαι που το βλέπεις... μακάρι και γέρος να μπορώ να τρέχω τόσο και περισσότερο θα λεγα... :-)

akrat είπε...

ερωτευθείτε τις φουσκομένες αντάρες και την πανέμορφη Αθήνα μας νέε...
μπήκα βολτάροντας και έχω να πω ότι φαίνεστε ειλικρινής και ευθύβολος...
ΟΛΑ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΤΙΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΟΘΗΤΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΓΙΑ ΣΑΣ

doctor είπε...

Cort my friend τρέχεις πιο πολύ κι από τον Θου Βου ρε φίλε.
Για χαλάρωσε λίγο!!!
Χτύπα μια Καβάλα να ..συνέλθεις!

Δ. Τζ. είπε...

Η περιήγηση στην πόλη και πιο συγκεκριμένα σε υπηρεσίες εντός της πόλης που σχετίζονται με το δημόσιο είναι πραγματικό μάθημα ζωής.

Και οι δρόμοι είναι επίσης μια εμπειρία ζωής. Ο συνδυασμός του ταρίφα που βρίζει, έχοντας κάνει κτήμα του τις λεωφοριολωρίδες, του ελληνάρα οδηγού που βιάζεται, κορνάρει, μουντζώνει, μιλάει στο κιν. (χωρίς blue tooth φυσικά) και του πεζού που εξασκείται στην αποφυγή εμποδίων είναι μοναδικό αξιοθέατο της πόλης…

kiara είπε...

ε λολ!:P

cortlinux είπε...

akrat
καλά όχι κι όλες. μία και καλή :-)

είμεθα ελιτισταί ;-p

δόκτωρα αγαπητέ
για ξεκούραση πάω όπου δεν υπάρχουν συγγενείς και σόγια. οπότε Καβάλα μόνο για δουλειές πάλι :-/

Δ. Τζ.
να πω την αλήθεια μας θυμώμουνα πιο κάφρους. έχω δει κάποια βελτίωση. αν και περισσότερο στους πιο νέους.

kiara
ναι κάπως έτσι :-)