"Pas moi qu'ai fait les voyages,C'est les voyages qui m'ont fait"
Bernard Lavilliers

Πέμπτη, Απριλίου 24, 2008

πάσχα με λίγο brian :-)



Μια από τις αγαπημένες μου ταινίες και ένα από τα αγαπημένα μου θεατρικά -κινηματογραφικά τραγούδια.

Αφιερωμένο σε κάτι γλυκά ματάκια που έχουν κουραστεί πολύ, πολύ μα πάρα πολύ πολύ για να χαμογελάσουνε λίγο. ;-)
Είναι δύσκολα αλλά έχεις ανθρώπους που σε αγαπάνε. :-)


Εγώ θα βρίσκομαι στην πανέμορφη Σκιάθο. Θα προσπαθήσω να σας φέρω και εντυπώσεις από το κάστρο της Σκιάθου (την παλιά πόλη της Σκιάθου που βρίσκεται στα βόρεια του νησιού). (Σκιάθος στον κύβο)

Καλή σούβλα και ξεκούραση σε όλους :-)

9 σχόλια:

dromaki είπε...

Εύχομαι να περάσεις το ωραιότερο Πάσχα της ζωής σου.
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

Δ. Τζ. είπε...

Καλό Πάσχα φίλε cortlinux. Ένα διάλλειμα που και που είναι απαραίτητο για να μείνουμε όρθιοι...

Unknown είπε...

Xρόνια πολλά φίλε cortlinux ελπίζω να ξεκουράστηκες και να έδωσες να καταλάβει στον οβελία ποιος είναι το αφεντικό :)

Σκιάθο ε; Τυχερούλη :)

Σοφία είπε...

Χριστός Ανέστη! Περιμένουμε αναλυτικό ρεπορτάζ από τη Σκιάθο :-)

cortlinux είπε...

dromaki

Χριστός Ανέστη και σε εσένα :-)

Ήταν πράγματι


δ.τζ.
Το πασχαλινό διάλειμμα να πω την αλήθεια είναι από τα πιο όμορφα, μέσα στην πανέμορφη άνοιξη :-)

samael
όχι μόνο στον οβελία, αλλά και στο κοκορέτσι έδωσα πιο ιδιαίτερες συστάσεις

σοφία
αληθώς σοφία μου.
Αναλυτικό όσο μπορεί να γίνει μετά από τόση ραστώνη :-)

mickey είπε...

Α, επέστρεψες βλέπω.

Χριστός Ανέστη!

(αν και μεταξύ μας δεν είμαι και πολύ... βέβαιος)


Και... καλή χώνεψη!

(κι εγώ προτιμώ τις... κοκορέτσειες συστάσεις - άλλωστε πρέπει να φαγωθεί όλο όσο είναι ακόμα ζεστό, έτσι δεν είναι;)


Always look on the Mickey side of life ;-)

Jason είπε...

Το έβαλα κι εγώ link στο post μου.
Και παρατηρώ πολύ κόσμο που το έχει ξαναθυμηθεί τελευταία.

Ωραίο είναι αυτό.
Θετικό. :)

Χρόνια πολλά, αγαπητέ.

doctor είπε...

Που είσαι Ιωάννη; Θα ...φάμε καμία φούσκα;

doc

cortlinux είπε...

Χρόνια πολλά σε όλους :-)

Αγαπητέ πόντικα επέστρεψα και δεν επέστρεψα βασικά όπως θα διαβάσεις και στο post μου.

Όταν είναι για κοκορέτσι δεν έχω κολλήματα και κρύο (μην πω και ωμό) το τρώω. Αλλά ναι ζεστό είναι πιο ωραίο.

Βασικά jason χαίρομαι για αυτο. Γιατί και ειδικά το κομμάτι αυτό αλλά και η ταινία γενικά είναι πολύ δυνατά και ουσιαστικά

Δόκτωρα όπως είπα και στο μίκυ είμαι και δεν είμαι εδώ.

Όταν τελειώσω φυσικά και θα κανονίσουμε για φούσκες. Που ειδικά με ουζάκι ή τσίπουρο (όχι κρασί ή ρετσίνα) είναι φοβερός μεζές.