"Pas moi qu'ai fait les voyages,C'est les voyages qui m'ont fait"
Bernard Lavilliers

Δευτέρα, Μαρτίου 26, 2007

οι σταθμοί


Το τρένο τρέχει με μία μανία ακατανόητη.
Βιάζεται τόσο να φτάσει στον προορισμό του.
*
Αλήθεια ποιος είναι;
*
Βλέπω όλο σταθμούς να περνάνε μπροστά από τα μάτια μου.
Μικροί, μεγάλοι σταθμοί.
Παλιοί, καινούριοι.
*
Κάποτε σε κάποιους είχα καθήσει
και φυλάχτηκα από βροχές και ανυπόφορους καύσωνες.
*
Κρύφτηκα μέσα τους
και μίλησα στην μοναξιά μου.
Έκανα σχέδια.
Απογοητεύτηκα.
Έκλαψα βουβά για έναν έρωτα.
Γιόρτασα ένα φιλί.
*
Μα τώρα τους έχω ξεχάσει πια... Με ξέχασαν κι εκείνοι...
*
Γιατί είναι έτσι είναι σταθμοί.
Περνάμε λίγο καιρό μαζί τους
κι ύστερα , αν είμαστε τυχεροί,
γινόμαστε μια γλυκιά ανάμνηση
*
Θείο δώρο αυτό κι ας μην το εκτιμάμε.
*
Δεν ξέρω γιατί τα σκέφτηκα όλα αυτά.
*
Ξέρω μόνο ότι τώρα είμαι σε ένα τρένο,
ανυπόμονο και βιαστικό,
για ένα άγνωστο σταθμό.
*
Που μόνη ελπίδα έχω,
γλυκιά ανάμνηση,
να γίνει και να γίνω.




-Τους βλέπεις όλους αυτούς έξω;
Όλοι τους ήταν αναντικατάστατοι.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αχ, αυτό ήταν υπέροχο.

Κ εμένα μ΄αρέσουν οι σταθμοί. Είναι αυτή η αλλαγή που με συναρπάζει. Κόσμος φεύγει, έρχεται, πολλές διαφορετικές φάτσες κ καταστάσεις

cortlinux είπε...

Ναι γενικά το ταξίδι με τρένο διαφέρει κατά πολύ...

Μακάρι να είχαμε καλύτερο σιδηροδρομικό δίκτυο στην χώρα μας.
Νομίζω ότι θα ήταν από το πιο βολικό και προσιτό μέσο μεταφοράς.

Ένα από τα όνειρά μου είναι να ταξιδέψω μια φορά με το TGV στην Γαλλία.

Ανώνυμος είπε...

Είχα κάνει πολλές φορές ταξίδια με τρένο όταν ήμουν Βρυξέλλες.
Το κακό με τα τρένα τύπου TGV είναι ότι είναι το εντελώς αντίθετο του ταξιδιού. Υπερβολικά γρήγορα κ δεν απολαμβάνεις τίποτα. Ένα καφέ πίνεις κ έφτασες. Όμως σαν εμπειρία σίγουρα αξίζει.

just..living!!! είπε...

ταξίδι με τρένο..θέλω κάποια στιγμή αν κάνω ένα μακρινό ταξίδι με τρένο..αλλά μακρινό..είναι σαν να "ξεφεύγεις" μα ταυτόχρονα να συλλέγεις όλες τις σκέψεις σου μαζί..

cortlinux είπε...

Ζωή σε ζηλεύω πάρα πολύ τώρα. :-)

just... living said: "είναι σαν να "ξεφεύγεις" μα ταυτόχρονα να συλλέγεις όλες τις σκέψεις σου μαζί.."
Περιέγραψες ακριβώς την ιδιαιτερότητα του ταξιδιού με τρένο. Νομίζω ότι κανένα άλλο μέσω δεν το έχει αυτό.

Σου εύχομαι να το κάνεις αυτό το ταξίδι.

Εγώ για ένα περίεργο λόγο θα ήθελα να ζω έτσι. Να ταξιδεύω συνεχώς!

Ραψωδία είπε...

Πολύ ωραίο Γιάννη, μου άρεσε πολύ.
Ελπίζω να πραγματοποιηθεί το όνειρό σου και να κάνεις πολλά ταξίδια στην Ευρώπη με το τραίνο...
Αν αποφασίσεις πάντως να έρθεις απ τα μέρη μας ποτέ, είναι 4 ώρες με το TGV από Παρίσι ;)

Odysseas είπε...

Καλησπέρα κι από εμένα!
Μου αρέσουν κι εμένα πολύ οι σταθμοί των τραίνων και είναι από τα αγαπημένα μου μέσα μεταφοράς. Στο τελευταίο μεγάλο ταξίδι με τραίνα που είχα κάνει πήγα Παρίσι-Βιέννη-Παρίσι με 4 στάσεις στη νότια Γερμανία, συνολικά περίπου 30 ώρες τραίνο σε 9 μέρες!

Πάντως το καλύτερο ταξίδι είναι με το γιαπωνέζικο Shinkansen! Έχει κατά μέσο όρο 30'' καθυστέρηση το χρόνο!!! (και εξαιτίας αυτού έγιναν και 2 σοβαρά ατυχήματα τα τελευταία χρόνια...)

Σου εύχομαι σύντομα ... και στα δικά σου! :)

cortlinux είπε...

Καταρχήν χαίρομαι που προτιμούν κι άλλοι το ταξίδι με το τρένο.

@Ραψωδία θα έχω υπόψη την πρόσκληση.
(κορόιδο είμαι; )
Χαίρομαι που σου άρεσε το κείμενο.

@Οδυσσέα.
Ενδιαφέρον. Δεν γνώριζα για το Ιαπωνικό τρένο τίποτα. Το ταξίδι στην Ιαπωνία είναι ένα επίσης από τα όνειρά μου που μάλλον θα το πραγματοποιήσω σχετικά σύντομα.
Αυτό που γνώριζα για τις ιαπωνικούς σιδηρόδρομους είναι ότι κάθε βδομάδα ,νομίζω, περνάει ένα ειδικό τρένο για να δει εάν παρουσιάζουν απόκλιση οι γραμμές. Το βρήκα τρομερά πρωτοποριακό.

Φανή είπε...

καλησπερααα.. μ'αρεσε πολυ αυτο που διαβασα..
γενικα μ'αρεσουν τα ταξιδια αλλα ειδικα με το τρενο τα απολαμβανω και με το παραπανω.. :)