"Pas moi qu'ai fait les voyages,C'est les voyages qui m'ont fait"
Bernard Lavilliers

Κυριακή, Ιουνίου 03, 2007

καλοκαίρι απόγευμα







Το καλοκαίρι η αίσθηση που υπάρχει το απόγευμα είναι ιδιαίτερη. Την ώρα που δύει ο ήλιος ένα παράξενο συνονθύλευμα από άνθη, αλάτι και δροσιά κυριαρχεί στην ατμόσφαιρα... καθώς κι ένας υποβόσκων ερωτισμός και μια νοσταλγία...


Ένα τέτοιο απόγευμα λοιπόν μου ήρθε στο νου αυτό το τραγούδι. Όχι μόνο του. Με μπόλικες αναμνήσεις. Αναμνήσεις από την ηλικία των 14 (μόνο που το έγραψα ένιωσα μεσήλικας) όπου στην κατασκήνωση που πήγαινα το καλοκαίρι , μαζευόμασταν παρέα κορίτσια αγόρια και με τη συνοδεία κιθάρας (πάντα υπήρχε κάποιος που θα ήξερε... όχι εγώ πάντως :-p ) τραγουδούσαμε, φλερτάραμε κτλ.


Αυτό τραγούδι το έχω συνδέσει με την κατασκήνωση...

Κι ας καταλαβαίνω τώρα πια τους στίχους του...

Κι ας με αφορά περισσότερο το νόημά τους...



9 σχόλια:

doctor είπε...

Αχ, εμένα μου θυμίζει στρατό.

Διακοπές σίγουρα όχι.

Τώρα που το λες όμως... θα το συνδυάσω από σήμερα!

doctor

Υ.Γ. Μια διόρθωση με όλο τον σεβασμό και αγάπη: υποβόσκων ερωτισμός και όχι υποβόσκουν.

cortlinux είπε...

Δεν παρεξηγούμαι... Αντιθέτως το εκτιμώ βαθύτατα...
:-)

Ραψωδία είπε...

Πολύ ωραίο τραγούδι...
Μου έφτιαξε τη μέρα, είχα πολύ καιρό να το ακούσω :)
Κι εμένα μου θυμίζει πράγματα, όχι κατασκήνωση, μάλλον ήμουν πιο μικρή όταν βγήκε, αλλά το άκουγα κι εγώ στην ίδια ηλικία.

ggk είπε...

Εμενα μου θυμίζει μία μεσημεριανή μουσική εκπομπή (γαλλικού καναλιού νομίζω) την οποία έβλεπα πριν πάω στο σχολείο όταν ήμουν απογευματινή και πολλούς συμμαθητές μου. Ωραίο τραγουδάκι και παίζεται μέχρι σήμερα σε πολλά μαγαζιά.

Ανώνυμος είπε...

Ποπο μας έκανες κ νιώσαμε πολύ ωραία!

just..living!!! είπε...

Πραγματικά φτιάχνει τη διάθεση..!!!

Καλοκαίρι και..."παιδικότητα"..!!!

χχχ

cortlinux είπε...

ραψωδία
:-)

ggk
μιλάς για το mcm... το γαλλικό mtv... αρκετά καλό κανάλι...
εγώ πάντα πρωινός ήμουν...


zoi20
just..living!!!
χαίρομαι που λειτούργησε έτσι
:-)

Να πω την αλήθεια δεν περίμενα να το θυμούνται πολλοί αυτό το τραγούδι...

trying escape the truth είπε...

Απίστευτη επιλογή με πήγες χρόνια πίσω!

Siddhartha είπε...

εμένα πάλι μου θύμισες τα πρωινα που πήγαινα σε φροντιστήριο για προετοιμασία για τις πανελλήνιες. 7 η ωρα το πρωί ξεκινούσα περίπου, και έπαιζε από τα walkman αυτό το κομμάτι, και μετά του ugly kid joe η διασκευή cats in the cradle. Εβγαζα έπειτα τη κασσέτα,στυλο μπικ, την γυρνούσα στην αρχή και πάμε πάλι.

Ωραίες αναμνήσεις...