"Pas moi qu'ai fait les voyages,C'est les voyages qui m'ont fait"
Bernard Lavilliers

Τρίτη, Ιουλίου 10, 2007

3 σε 1

Αρχικά θα αναφερθώ στην κινητοποίηση της Κυριακής. Μπράβο σε όσους την οργάνωσαν και σε όσους συμμετείχαν. Όχι δεν ήμουν εκεί. Όχι από το φόβο μην γίνουν φασαρίες, ούτε γιατί είχα κάποια ουσιαστική διαφωνία με την κινητοποίηση. Κυρίως να πω την αλήθεια με φόβισε που είδα να την προωθεί ο SKAI (με διαφημιστικά σποτ). Όχι δεν λέω ότι αυτοί που την διοργάνωσαν ή που κατέβηκαν ότι είχαν από πίσω τους τον SKAI. Απλά μου είχε φανεί ύποπτο. Τελικά ήμουν λάθος. Εντελώς λάθος και χαίρομαι που ήμουν λάθος από την μια, αλλά στεναχωριέμαι που δεν συμμετείχα σε κάτι τέτοιο.

Όπως και να έχει μπράβο σας. Το αξίζετε και πραγματικά είναι ελπιδοφόρο αυτό έγινε.

Δεύτερο θέμα στο οποίο θα αναφερθώ είναι ο ξυλοδαρμός του 24χρονου αστυνομικού. Δεν χάρηκα φυσικά. Για μένα ήταν (και είναι) εξίσου φασιστικό περιστατικό με εκείνου του αστυνομικού τμήματος Ομονοίας. Μακάρι το παλικάρι να γίνει γρήγορα καλά. Κι αυτοί που διέπραξαν αυτό το έγκλημα να συλληφθούν και να τιμωρηθούν.
Χάρηκα όμως που μεγάλη μερίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου καταδίκασε αυτή την πρακτική η οποία δεν αποτελεί πολιτική πράξη αλλά απλό χουλιγκανισμό (ο οποίος δεν διαφέρει και πολύ από τις φασιστικές πρακτικές). Χαίρομαι, γιατί δεν θα ήθελα να ζήσουμε μέρες του 80 που κάποιοι προσπαθούν να αναβιώσουν (οι πιο παλιοί ξέρουν - μιλάω για τις συνεχιζόμενες ταραχές στην περιοχή των Εξαρχείων).

Τρίτο και τελευταίο, θα αναφερθώ σε μία ραδιοαρβύλα που έφτασε στα διαδικτυακά ώτα μου ( βάζω και μερικά καθαρευουσιάνικα για να ανεβάσω το επίπεδο του blog) για την δημιουργία μιας νέας σατυρικής εφημερίδας που θα συμμετέχουν μόνο bloggers. Όχι δεν είμαι μέσα αλλά υποπτεύομαι κάτι γνωστά κουμάσια της ελληνικής σατυρικής μπλογκόσφαιρας (πείτε αν μπορείτε αυτό το μακρινάρι με την μία). Η εφημερίδα αυτή θα λέγεται Γελλάς. Κάτι για της 15 Ιουλίου άκουσα πάλι. Εγώ δεν ξέρω τίποτα. Πληρώστε με για να σας πω περισσότερα. Κατά προτίμηση θέλω δωρεάν διαμονή σε ξενοδοχείο της Μυκόνου με μπόλικες 18χρονες κορασίδες (μόνο). Οι τριαντάρες απορρίπτονται γιατί κουράζονται γρήγορα.

7 σχόλια:

trying escape the truth είπε...

Αρχίζω να ψάχνω 18χρονα, ετοιμάσου να μιλήσεις :-)

Ανώνυμος είπε...

την έπιασα τη σπόντα...

Αναξίμανδρος είπε...

Ποιος σου είπε ότι οι τριαντάρες κουράζονται εύκολα; Μάλλον σε λάθος γυναίκα έπεσες...
Για ρώτα και εμάς που μας έχουν πέσει τα νεφρά...

cortlinux είπε...

μα αυτοί δεν κρατιούνται ρε trying... θα μου χαλάσουν το deal... ααα και μην ξεχνάμε και την διαμονή στην Μύκονο. κάπου θα πρέπει να στεγάζω και τα μωράκια μου.

μια καλή αρχή zoi20 μου για τα τιμημένα γηρατιά ;-p

μα έρχεσαι στα λόγια μου αγαπητέ αναξίμανδρε... δεν αντέχουν να κρατήσουν τα ψώνια και σε βάζουν να τα κουβαλήσεις όλα εσύ... αλλιώς δεν μπορώ να καταλάβω για ποιον άλλον λόγο σου έχουν πέσει τα νεφρά (όχι απάντα ρε. θα σε κυνηγήσει άμα το διευκρινήσεις περισσότερο... :-p )

trying escape the truth είπε...

ΘΕς και ξενοδοχείο τώρα και μου βάζεις δύσκολα!! Πέσιμο νεφρών ακούω και κάτι υποψιάζομαι...!

Suspect είπε...

εφημεριδα απο bloggers ?

και εχουν τοσα λεφτα για τηλεοπτικη διαφημιση ?

cortlinux είπε...

trying escape the truth
ε ναι που θα τα κοιμίζω τα καημένα... ε και τα ψώνια που θα κουβαλάω; (νομίζω ότι είσαι προκατειλημμένη περί των νεφρών :-p )

suspect
προσωπικά μόνο ότι θα βγει εφημερίδα ξέρω... τώρα περί των οικονομικών δεν ξέρω τίποτα μια κι όπως προείπα δεν συμμετέχω στην προετοιμασία του εντύπου...

δεν την θεωρώ λάθος την ερώτηση σου αλλά προσπαθώ να μην είμαι εξαρχής αρνητικός...

αύριο βγαίνει... ρωτήστε τους ίδιους.