"Pas moi qu'ai fait les voyages,C'est les voyages qui m'ont fait"
Bernard Lavilliers

Δευτέρα, Ιουλίου 23, 2007

γκαγκάν

αυτά τα βράδια τα βαριέμαι αφόρητα.
κάθομαι με το ζόρι μήπως και γράψω κάτι για την πτυχιακή. προσωπικά βαριέμαι εντελώς. θα θελα να κάνω ένα κλικ και να τελειώνω. όλη αυτή η φάση με την πίεση που περιείχε (και περιέχει) με οδήγησε να κάνω αυτές τις μαλακιούλες τελευταία , τις αλλοπρόσαλλες. πρέπει να τελειώνω να πιάσω και το φανταριλίκι (ναι έχω κι αυτό). σε αυτή την περίπτωση δεν μου φαίνονται δύσκολα τα πράγματα. απλά νιώθω να μετεωρίζομαι , να βαλτώνω. κι όταν βαλτώνω είναι εύκολο να πέσω πάλι στην μιζέρια. ήδη άρχισα να καπνίζω σαν το φουγάρο. το χα ελαττώσει κατά πολύ. για την ακρίβεια δύο τσιγάρα την βδομάδα ή το μήνα. τώρα το λιγότερο να κάνω δύο την ημέρα. το περισσότερο εξαρτάται από το άγχος μου.

είναι και που θα περάσω όλο τον κωλοαύγουστο στην αθήνα. κι όχι δεν χαίρομαι που θα είναι άδεια. αλλά απλά μου την βαράει. το άδεια είναι ωραίο αρκεί να έχεις την κατάλληλη παρέα. άμα είσαι εσύ και η χούφτα σου, όχι δεν είναι (άνδρας - γυναίκα). το χω περάσει ξανά το έργο κι είναι δράμα. ούτε σουβλάκι δεν βρίσκεις (και πώς θα πετύχει η μαλακία χωρίς την εσάνς τζατζίκι; ). αν πάρεις και στήσεις μια σκηνή στην μέση της πλατείας τερψιθέας δεν θα σε πάρει κανείς χαμπάρι.
εσύ, το μπετόν και ο ουρανός. κόλαστη δικιέ μου.


βέβαια μπορείς να πάρεις την κούρσα και να αρχίσεις τα τρελά μέσα στην πόλη. αλλά εντάξει αυτό εμπεριέχει αρκετό κίνδυνο όσο άδεια και να είναι η πόλη.

βέβαια θα έχω ησυχία... βέβαια ποιος είπε ότι θέλω ησυχία;

ίσως να είναι και μια ευκαιρία να βάψω το δωμάτιό μου περτικαλί που ήθελα. αν και δεν με ενθουσιάζει η ιδέα , ίσως να μου φτιάξει την διάθεση.

ένα παράξενο. φέτος δεν έχω ακούσει ούτε ένα κουνούπι. τι έγιναν; ψόφησαν ομαδικώς ή μεταναστεύσαν λόγω ζέστης;

έμαθα ότι τα θηλυκά κουνούπια είναι αυτά που μας πίνουν το αίμα (ενώ τα αρσενικά λέει είναι χορτοφάγα). θα πρεπε να το περιμένω. σάμπως τα κουνούπια περίμενα για να το μάθω; πάλι μπουνταλάδικα βγήκαμε τα αρσενικά.

λέω να πάω μία εκδρομούλα την κυριακή ότι και να γίνει. ακόμη και μονάχος. έχω πει σε κάποια άτομα αλλά έρθουν, δεν έρθουν εγώ θα πάω. το πολύ - πολύ να ναυλώσω το αυτοκίνητο για Αγκίστρι κι αντί σκηνής να κοιμηθώ εκεί (στο αμάξι). (αλήθεια ξέρει κανείς αν απαγορεύεται; γιατί μας τα χουν πρήξει τελευταία με τις απαγορεύσεις. καρπούζια μας τα κάνανε. ήταν που ταν μεγάλα, τώρα δεν μπορώ να φορέσω σώβρακο). σκηνή δεν έχω. οπότε... και που να αγοράζω κιόλας τώρα;


μπλουμ! (έτσι μου ρθε)


και φυσικά βρούύύύύύμμμ (γκαγκάν)

6 σχόλια:

ggk είπε...

Για τα κουνούπια μην ανησυχείς καθόλου. Έχουν έρθει όλα σε εμένα.

Κουράγιο.. :)

doctor είπε...

Να σου πω ότι το φανταριλίκι θα είναι μια ωραία φάση στη ζωή σου;

Α, εκεί να δεις κουνούπια, ειδικά αν πας Έβρο!

doctor

diva είπε...

χαχα
:-)
Μη μασάς:-)

trying escape the truth είπε...

Η Αθήνα είναι όμορφη άδεια δεν λέω αλλά εγώ λέω να κάνεις μάλλον λίγο από όλα λίγο (έως ελάχιστο εως μηδενικό!) διάβασμα λίγο μπλουμ και λίγο βρουμ και γενικά ΟΤΙ ΜΑ ΟΤΙ ΣΟΥ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ!Και από Σεπτέμβρη σκέφτεσαι τα περί στρατού διπλωματικής κτλ κτλ

cortlinux είπε...

ggl
το ξερα ότι καταβάθος με αγαπάς πολύ... να τα κρατήσεις εκεί... δεν μου λείπουν... απλή απορία εξέφρασα

doctor
λες εεε;
από ποια άποψη γιατρέ;

(ναι ξέρω για τα κουνούπια του Έβρου, έχω ακουστά)

diva
βασικά δεν μασάω... ειδικά τον δεκαπενταύγουστο που δεν θα βρίσκω ούτε σουβλάκι δεν θα μασήσω τίποτα...
μόνο δαγκώνω κατά διαστήματα την λαμαρίνα... αλλά αυτό άλλο θέμα...

trying
βασικά με βλέπω να κόβω κάτι τεράστιες βόλτες μέσα στο λεκανοπέδιο... άλλο πράγμα... απλά θα έχουν φύγει όλοι... αυτό είναι το βασικό πρόβλημα...

βρούουουουοουυομμμμμμ

trying escape the truth είπε...

Μα αυτές οι βόλτες βρουυυυυυυμ δεν θέλουν πάντα κάποιον Παρά μόνο μουσική στο διαπασόν και όπου σε βγάλει Και επίσης κάνε νέες γνωριμίες με όσους βρεις εδώ ;)
Γκααααν γκαααν