"Pas moi qu'ai fait les voyages,C'est les voyages qui m'ont fait"
Bernard Lavilliers

Σάββατο, Νοεμβρίου 03, 2007

αγανακτισμένη αγγελία

αντί ομορφιά μου, να καθόμαστε και να αλληλοπρηζόμαστε με τα προσωπικά μας προβλήματά κάθε φορά. και μετά να βλέπουμε ο ένας τον άλλον σαν φόρτωμα και μόνο. αντί να κάνουμε όλα αυτά και χωρίς καλημέρες ούτε καν καληνύχτες(!). αλλά και χωρίς να ακουγόμαστε ταυτόχρονα, παρά μόνο μέσω του msn και γραπτώς. αντί λέω όλων αυτών....

γιατί δεν μπορούμε να βγούμε επιτέλους να πιούμε ένα γαμημένο καφέ ή ποτό και να πούμε ότι μαλακία μας έρθει στην κούτρα; ε ομορφιά μου;

δεν νομίζω να μας πρέπει, ούτε εσέ, ούτε εμέ (sic).

γιατί πρέπει να φτάσουμε στα μπινελίκια για να γίνει κατανοητό ανάσα μου και ψυχή μου;





με αγανακτισμένη τρυφερότητα
cortlinux*


*που ουσιαστικά περνά το σύνδρομο της διττής προσωπικότητος
όταν πρόκειται να συνεννοηθεί με άτομο που συμπαθεί
και ειδικότερα όταν αυτό ανήκει στο γυναικείο φύλο

8 σχόλια:

mickey είπε...

"γιατί δεν μπορούμε να βγούμε επιτέλους να πιούμε ένα γαμημένο καφέ ή ποτό και να πούμε ότι μαλακία μας έρθει στην κούτρα; ε ομορφιά μου;"

Η πρώτη ερώτηση θα μπορούσε να απευθύνεται και σε μένα. Αλλά αυτό το "ομορφιά μου" αποκλείεται :)))

Προτείνω λοιπόν να πιούμε καφέ ή ποτό (όχι όμως σε μέρος με βαβούρα γιατί δε θα μπορούμε να πούμε ότι μαλακία μας έρθει στην κούτρα - κι αυτό είναι πρόβλημα), αντί να τα λέμε μέσω... SMS, email και blog!

(δένει και με την πρώτη παράγραφο του post :)))


Κατανοώ φυσικά πως ο καφές ή το ποτό μας δε μπορεί να προσφέρει άλλες... "προοπτικές", αλλά τουλάχιστον βρε παιδί μου θα σου φτιάξει η διάθεση!

Ειδικά αν κάτσω να σου αναλύσω τα πέντε σημεία που υποδεικνύουν γιατί η Church-Turing Thesis δε μπορεί να εφαρμοστεί στην προσομοίωση των ανθρώπινων σχέσεων ;)

Αστειεύομαι φυσικά - μπορούμε να μιλήσουμε για πιο απλά πράγματα, όπως τον... Ολυμπιακό π.χ.

(Έτσι κι αλλιώς τα σημεία δεν είναι πέντε, αλλά τέσσερα. Είχα κάνει μια πρωτότυπη εργασία που συγχώνευε τα δύο πρώτα σε ένα, θεωρώντας όμως ως δεδομένη την ισχύ της Υπόθεσης του Ρίμαν και... - σταματώ εδώ, άντε, καλημέρα)

mickey είπε...

Καλημέρα και πάλι!

Λοιπόν; Το... σκέφτηκες; :))

diva είπε...

χαχαχα
Ποια καρδιά μου δεν σε καταλαβαίνει;
Βρε τι πάθαμε!
:-))

Suspect είπε...

σκεφτηκες μηπως θελει απο σενα μονο αυτο;

το γραπτο εννοω.

λειψε για λιγο.

Γυναικα που ενδιαφερεται για σενα, δεν σε αφηνει ποτε χωρις ενημερωση...

cortlinux είπε...

βασικά τέτοιου είδους κείμενα έχουν περισσότερο αγχολυτικό χαρακτήρα ή μάλλον είναι καθαρά για να βγάλω ένταση η οποία δεν σχετίζεται άμεσα με κάποιο πρόσωπο συγκεκριμένο (περισσότερο την αφορμή ψάχνει για να βγει). όλα αυτά θα τελειώσουν με την παράδοση της πτυχιακής.

απλά όταν είσαι κλεισμένος μέσα και είσαι συνεχώς αγκαλιά με τις σημειώσεις, είσαι πιο ευέξαπτος. ψάχνεις αφορμή. *

το κόλπο βέβαια το ξέρω είναι το γράψιμο αλλά αυτό είναι ανεξαρτήτου φύλου. όποιος ενδιαφέρεται (άνδρας , γυναίκα) θα προσπαθήσει να κρατήσει επαφή μαζί σου.

γιατί τα λέω όλα αυτά; γιατί θα θελα να τα παίρνετε κυρίως στην πλάκα. δεν είμαι τόσο ευαίσθητο παιδί (βασικά τι παιδί; κοτζάμ γάιδαρος και μουλάρι είμαι).

βασικά ακολουθώ το μότο (και auto moto sport άμα λάχει) που μου δίδαξε η θεία ζωή (με τέτοια θεία χιλιάρα η μηχανή, σίγουρο!):

-μην μασάς


κοινώς χεστήκαμε αν μας μιλάει ο άλλος ή η άλλη. αν ο άλλος ή άλλη μπορεί να μας διαγράψει με τόση ευκολία δεν θα μπορούμε εμείς;
;-)

θα πρέπει να είμαστε εντελώς μαλάκες.

ελπίζω να έγινα κατανοητός.


πολλά από τα ρομαντικά κείμενα ή κλαψιάρικα είναι κυρίως "ρόλοι" χωρίς να είναι απαραίτητα και ψέμα. απλά ήρθε μια αφορμή κι έστησα κάτι.

και μην ξεχνάμε ότι το κλάμα είναι το εύκολο.


μετά άλλωστε από ένα συγκεκριμένο ποστ , έχω πάψει να αυτοκλαίγομαι και προτιμώ να το διακωμωδώ. είναι τόσο αστεία όλα αυτά.

και νομίζω ότι ένα είδους χιούμορ έβγαινε μέσα από το παρόν ποστ.

κάτι μεταξύ μου θα μου στρίψει η βίδα ή θα σε βιάσω...

;-)

πωπω πολύ πολυλογία με έπιασε.
και πολυπονοκεφαλιάστηκα και το ίδιο φοβούμαι και διά εσάς...

καλό σας βράδυ.


*μόνο να δεις τα posts της diva θα καταλάβεις πόσο της την έχει βαρέσει η συνουσία με την γλώσσα μηχανής. τι συνουσία; αν σκεφτείς και το κακογραμμένο των βιβλίων κανονικός βιασμός είναι.

doctor είπε...

Ανοιχτή Πρόσκληση

Κάθε Σάββατο, γύρω στις 2-3 το μεσημέρι στο άλσος Γαλατσίου.

Μαζί μπορούμε να βοηθήσουμε την φύση και να προσέξουμε το πράσινο της πόλης μας για να μην ξαναζήσουμε ξανά τον εφιάλτη του καλοκαιριού. Είναι στο χέρι μας.

Ελάτε να δείτε την προσπάθειά μας, συμβάλλετε και σεις όσο μπορείτε στην σωτηρία του πλανήτη μας και κυρίως περάστε από το blog και αφήστε ένα μήνυμα συμπαράστασης, ένα σχόλιο που θα μας δώσει μεγαλύτερη ώθηση και κουράγιο.

Ανοιχτή πρόσκληση

diva είπε...

xaxaxa
Ώστε έτσι καμάρι μου. Με έχει βαρέσει η μελέτη λες;
Για ρώτα και τον πόντικα που με διαβάζει από καιρό..πάντα έτσι ήμουν:-ρ

mickey είπε...

Ως... φιλαναγνώστης πόντιξ (των κειμένων της e-diVa εννοώ - όχι παντός... τυπωθέντος) μπορώ να σε διαβεβαιώσω πως έτσι ήταν... εξαπανέκαθεν!

(θα σου στείλω τα τεύχη των τελευταίων 6-7 ετών για να διαπιστώσεις του λόγου το αληθές ;))


Για τα βιβλία πάντως της Πληροφορικής συμφωνώ (εν γένει - υπήρχαν και κάποιες φωτεινές εξαιρέσεις).

Και εδώ ομιλώ πάλι εκ... πείρας ;)