"Pas moi qu'ai fait les voyages,C'est les voyages qui m'ont fait"
Bernard Lavilliers

Σάββατο, Νοεμβρίου 03, 2007

νυχτερινό ημερολόγιο 3-11-2007

σήμερα η νύχτα δεν ξεκίνησε όμορφα. παρασκευή βράδυ και να ψάχνω άτομο να βρω. όλοι κουρασμένοι. από τις βραδιές που θες να ρίξεις ένα ομαδικό χέσιμο γιατί σου μοιάζει σαν ομαδική συνωμοσία σπασίματος των νεύρων σου. όμως δεν το κάνεις. "καλά. αφού είσαι κουρασμένος σε αφήνω να ξεκουραστείς. δεν έχω και πολύ κάρτα"

οπότε μόνο ιδανικά δεν ξεκίνησε. όχι ότι στην συνέχεια έγινε κάτι το συγκλονιστικό. το αντίθετο. κατεβαίνω μοναστηράκι και πάω για corto malteze όμως αυτό είναι κλειστό. δεν με ενδιαφέρει ο λόγος ξέρω μόνο ότι η νύχτα μου ψιλογαμιέται. ευτυχώς έχω και το mp3player να μου φτιάχνει soundtrack (εκείνη τη στιγμή άκουγα το baby did a bad bad think και θυμώμουν την diva). με πιάνουν τα διαόλια μου. όμως σκέφτομαι ότι η ατυχία μου ίσως να είναι μια καλή αφορμή για κάτι καινούριο. για να δοκιμάσουμε... κατευθύνομαι προς εξάρχεια, κοντά στην ζωοδόχου πηγής. που την αράζουν τα εκαμάκια; εκεί. εκεί το λοιπόν είχα ακούσει για ένα καλό μπαράκι με ροκ (λόγω εφιαλτικής εφηβείας δεν αντέχω πια τα ελληναράδικα). όμως όπως προχωρώ πέφτω στο club22. εκεί βλέπω ότι παίζει ένα τετραμελές σχήμα stand up comedy, οι ανισόρροποι φελλοί. μπαίνω μέσα και κάπως έφτιαξε η διάθεσή μου παρότι μονήρης (bakouris legetai alla eipa na to po pio koultouriarika) . το σχήμα αρκετά καλό αν και χρειάζονται περισσότερο δέσιμο ως ομάδα και κείμενο. αλλά έχουν ωραίες ιδέες και μπόλικο πάθος.

αφού τελειώνει αυτό και με ανεβασμένη την διάθεση, λέω να κατευθυνθώ προς κολωνάκι. να κάνω χάζι. γεμάτο ζευγαράκια και κόσμο. πώς ήταν η πλατεία του ψυρή το καλοκαίρι; ε κάπως έτσι. με την διαφορά βέβαια ότι οι κοπέλες κυριλέ κι όχι emo. δεν έχω κάτι με τους emo αλλά παρότι δεν είμαι κυριλέ , οι κυριλές γκόμενες πάντα με γοήτευαν περισσότερο. και μου άρεσε που δεν ήταν και έντονα βαμμένες (ναι μίλησε ο corto ο αισθητικός τώρα). τους άνδρες δεν τους προσέχω ποτέ. πάντοτε μου είναι αδιάφοροι ή και ενοχλητικοί. φόβος; εγωπάθεια; κακομαθημένος; εγωιστής; δε ξέρω. μπορεί όλα μαζί ή και τίποτα.


αφού έκανα μερικές βόλτες στην γύρω περιοχή και παίρνοντας και μερικές ενδιαφέρουσες ιδέες (βασικά έψαχνα και για ένα συγκεκριμένο ξενοδοχείο που μου έχει κολλήσει κι ήθελα να δω αν βράδυ φαίνεται εντυπωσιακό) για έξοδο κατηφόρησα προς σύνταγμα. από εκεί κλασσικά 040 (αφού δεν πήρα αμάξι μαζί) και επιστροφή προς τον πειραιά...


ψιλοξενέρωτα; χμμ θα έλεγα ουδέτερα. όμως πήρα ιδέες για κάποιες άλλες βραδιές που πιστεύω ότι θα είναι και πιο τυχερές...

1 σχόλιο:

Throgos είπε...

Η βραδιά μας άρχισε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Όλοι κουρασμένοι, αύριο πρωινό ξύπνημα, βαριέμαι να βγω απ' το σπίτι. Ευτυχώς τελείωσε πιο ευχάριστα, και το 11 έφτασε στην ώρα του.