"Pas moi qu'ai fait les voyages,C'est les voyages qui m'ont fait"
Bernard Lavilliers

Κυριακή, Οκτωβρίου 07, 2007

(όπως εγώ!)

όταν στα χέρια σου
φωλιάσει αηδόνι ένα πρωί
(γλυκό πουρνό το λένε κάποιοι)

μην το πιέσεις από λαχτάρα(όπως εγώ!)
να σου τραγουδήσει

ξαφνιασμένο θα φύγει
θα χαθεί μακρυά

κι ύστερα χαμένος διπλά
θα σαι(όπως εγώ!)
που τραγούδι και συντροφιά ζηλευτή
έχασες(όπως εγώ!)

για μια στιγμή πόθου όπου
το εγώ δεν σμίστηκε το εσύ
παρά χάθηκε στην μοναξιά του

σαν από πάντα


σημ: χαζή παρηγοριά μου απομένει ότι γνώρισα πώς δεν χάθηκαν τέτοια πρωινά πουλιά και θα συνεχίζω να ψάχνω.
χαζή παρηγοριά γιατί μπορούσα να χαίρομαι ένα τέτοιο τραγούδι και το έχασα...

τελικά ναι οι άνδρες είμαστε αρκετά κιλά μαλάκες

1 σχόλιο:

mickey είπε...

Ρε συ, μην είσαι τόσο σκληρός με τον εαυτό σου. Τα λάθη είναι μέσα στο παιχνίδι της ζωής και ο ΜΟΝΟΣ τρόπος για να μαθαίνουμε!

(τα τελευταία ...3.000.000 χρόνια τουλάχιστον :)))

Χώρια που όταν τα βλέπουμε μετά από αρκετά χρόνια, μπορεί να μη μας φαίνονται και τόσο ...λάθη ;)

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!