"Pas moi qu'ai fait les voyages,C'est les voyages qui m'ont fait"
Bernard Lavilliers

Τρίτη, Οκτωβρίου 16, 2007

Λαχειοπώλης του Ουρανού. περί έρωτος

πέρα από τις απορίες μου

έχω και κάποιες σκέψεις που διάβασα.

κάτι σκόρπιες κουβέντες που σε στιγματίζουν και που μπορείς να ξενυχτίσεις έχοντάς τες για παρέα.


να μία που διάβασα παλιά.


"Είχα πει κάποτε πως είμαι ο Λαχειοπώλης του Ουρανού, μοιράζω αριθμούς σε ξωτικά και αγγέλους. Ο πρώτος αριθμός σημαίνει συνουσία.

Αν ξαναρχόμουνα στον κόσμο θα ήταν για να κάνω έρωτα και για το μόνο που θα λυπηθώ όταν θα φύγω, θα 'ναι για τον έρωτα που θα χάσω...."



τάδε έφη Μάνος Χατζιδάκις



5 σχόλια:

doctor είπε...

Όλα γυρίζουν γύρω από τον έρωτα, όλα.

Γι'αυτό θεωρώ την χριστιανική ψευτοηθική ως την μεγαλύτερη διαστροφή του νου.

doctor

cortlinux είπε...

μια παρόμοια άποψη έχω κι εγώ για τον έρωτα...

αν και την ψευτοηθική δεν νομίζω ότι την έχει ως προνόμιο μόνο ο χριστιανισμός... νομίζω ότι και οι άλλες θρησκείες παρόμοιες ψευτοηθικές έχουν

just..living!!! είπε...

Έρωτας παντού..παντού όμως... :-)

cortlinux είπε...

ναι είναι εκπληκτική η δυνατότητά του να εμφανίζεται παντού.

ακόμη κι όταν μας πληγώνει. είναι όμορφη πληγή κι ας πονάει πολύ.

και αν λυπάμαι πιο πολύ, είναι τους ανέραστους ανθρώπους.

κι όταν λέω ανέραστους δεν εννοώ αυτούς που δεν κατάφεραν ποτέ να έχουν ταίρι. αλλά αυτούς που δεν ερωτεύτηκαν ποτέ και δεν το κυνήγησαν. που έμειναν στην "λογική " (που δεν είναι πραγματική λογική αλλά ευνουχισμένη πραγματικότητα για ασφάλεια) για να μην αντιμετωπίσουν τον εαυτό τους.

mickey είπε...

"ναι είναι εκπληκτική η δυνατότητά του να εμφανίζεται παντού.

Ακόμη κι όταν μας πληγώνει. είναι όμορφη πληγή κι ας πονάει πολύ."



Ε, άργησα λίγο είναι η αλήθεια, αλλά... εμφανίστηκα!

(σ' ευχαριστώ για τη γλαφυρή μου περιγραφή - αύριο κληρώνειειειει :)))