"Pas moi qu'ai fait les voyages,C'est les voyages qui m'ont fait"
Bernard Lavilliers

Κυριακή, Νοεμβρίου 19, 2006

σκόρπιες σκέψεις αντί ποιήματος

και τι κάνουμε όταν διαπιστώνουμε ότι έχουμε ερωτευτεί λάθος άνθρωπο;

γιατί κατά μεγάλο ποσοστό να ερωτευόμαστε λάθος ανθρώπους σε λάθος στιγμές;

γιατί να μην μπορώ να αγγίξω τα χείλη σου;
γιατί η γαμημένη καρδιά μου να τρέμει στη σκέψη σου
;
γιατί αν μου φταίει κάτι δεν είσαι εσύ. είναι με τον εαυτό μου που τα χω.
γιατί αφέθηκα σε κάτι τόσο ανώφελο που εξαρχής έβλεπα την πίκρα που θα φέρει.
γιατί να είμαι τόσο ανόητος;

"δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού" και γω να επαναλαμβάνω τα λάθη μου πολλές φορές
και να ξεχνάω ότι πρέπει να επιλέγω τι ερωτεύτομαι και πότε.
για να μην πονάω.
να μην πληγώνομαι.

γιατί πονάει το γαμημένο,
πονάει πολύ.

και δεν θέλω να πονάω πια

καλά είμαι μόνος και προχωρώ

τι τις θέλω τις παρέες;

μόνος
γιατί με τρομάζει τόσο αυτή η λέξη;

σχεδόν όσο με τρομάζει και με πονάει η λέξη έρωτας

γιατί

γιατί να μην μπορώ να μου απαντήσω σε κανένα γιατί;

Δεν υπάρχουν σχόλια: