"Pas moi qu'ai fait les voyages,C'est les voyages qui m'ont fait"
Bernard Lavilliers

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 22, 2007

5 ανομολήτα (ναι σιγά)

Άντε να εξομολογηθώ κι εγώ

1)Καταρχήν όπως και το τζιτζικάκι μισώ κι εγώ αφάνταστα το σχολείο. Η περίοδος δημοτικό-γυμνάσιο-λύκειο ήταν η χειρότερη της ζωής μου. Για το νηπιαγωγείο δεν θυμάμαι πολλά πράγματα μόνο ότι έδερνα συνήθως ένα ξαδελφάκι μου. Του είχα φέρει, μάλιστα, κι ένα κουτάκι νουνού στο κεφάλι για ένα αυτοκινητάκι που μου πήρε. Από τότε το αυτοκινητάκι καλά είναι , το ξαδελφάκι είναι που χάνει λίγο αλλά μόνο εγώ ξέρω το λόγο.

2) Γενικά είμαι συνεπής και τακτικός στα ραντεβού μου. Εκτός από μερικές φορές ,όπως η παρακάτω, όπου είχα στήσει μια κοπέλα ,με την οποία τα είχα τότε, γύρω στις 4 ώρες. Η κοπέλα ερχόταν από πολύ μακρυά κι θα συναντιόμασταν Ομόνοια. Εγώ παρότι την είχα στήσει τόσες ώρες της ζήτησα με περίσσιο θράσος να έρθει σπίτι μου, τελικά , στον Πειραιά. Παραδόξως ήρθε και δεν μου πέταξε τίποτε στο κεφάλι. Φυσικά δεν ήρθε και μες τα κέφια. Χωρίσαμε μετά από 2 χρόνια αλλά για άλλους λόγους.

3) Ο πιο καλός μου φίλος ήταν γυναίκα και δεν την έχει ξεπεράσει κανείς και καμία.

4) Το πρώτο τσιγάρο το είχα δοκιμάσει 5η δημοτικού κι ήταν ροτμανς μπλε. Παραδόξως μου άρεσε πολύ και δεν πνίγηκα. Κανονικά όμως το άρχισα γύρω στα 15 , κυρίως για να πιάνω κουβέντα με τις κοπέλες. Τώρα πια δεν καπνίζω. Παρόλα αυτά κουβέντα πιάνω.

5)Μικρός ήθελα να μάθω τρουμπέτα. Όμως η μαλακισμένη η διευθύντρια του ωδείου, τους έπεισε ότι πρέπει να μάθω πιάνο. Το πιάνο δεν το αγάπησα ποτέ. Παρόλα αυτά ερωτεύτηκα την πρώτη μου δασκάλα του πιάνο (θυμάμαι και το ζώδιο : Σκορπιός). Μάθημα δεν ήξερα αλλά να την κοιτάω σαν χάνος ήξερα. Οι υπόλοιπες ήταν στρίγκλες και κακιασμένες (όπως οι περισσότερες πιανίστριες φυσικά ), αλλά να πω την αλήθεια κι εγώ δεν πήγαινα το όργανο, δεν διάβαζα ποτέ.


Έχω να πω κι άλλα είμαι περιορισμένος σε αυτά τα 5

Οι υπόλοιποι που προτείνω είναι οι εξής:
1) Γεωργία
2) Αταλάντη
3) Ραψωδία

7 σχόλια:

Γεωργία είπε...

Τελικά μου φαίνεται σύντομα θα γράψω κι εγώ γι "αυτά τα 5 που με αφορούν", μου το προτείνατε ο jason κι εσύ (δεν ήξερα τι ακριβώς παίζει με την αλυσίδα) και το βρίσκω πολυ προκλητικό...

Ευχαριστώ για την πρόταση :)

Ανώνυμος είπε...

Το πιάνο είναι μια βλακεία κ οι δασκάλες του επίσης(εκτός από αυτή που σου άρεσε). Μόνο το ακορντεόν μου αρέσει κ δεν με στέλνανε γιατί ο πατέρας μου έλεγε ότι θα είμαι σαν τους τυφλούς στο δρόμο.

cortlinux είπε...

Γεωργία χαίρομαι και περιμένω να τα διαβάσω.

ζωή εμένα ευτυχώς η μάνα μου μου είχε πάρει ένα ακορντεόν. Μάλιστα είχε διακινδυνεύσει εν μέρει γιατί το πήρε από την πρώην ΕΣΣΔ πριν το 89 και κόντεψε να χάσει το αεροπλάνο λόγω ώρας. Τα κάλαντα τα έλεγα με το ακορντεόν. Ίσως ένας βασικός λόγος που μου αρέσει και το βαλς είναι ότι συνήθως παίζεται με ακορντεόν. Αγαπημένο το βαλς του μελισσοκόμου από την ομώνυμη ταινία.
Νομίζω ότι ο πατέρας σου ήταν λίγο υπερβολικός. Το ακορντεόν είναι από τα όργανα με τον πιο γλυκό ήχο.

david santos είπε...

Hello!
Olá!
This text is very good
Este texto é muito bom
Good weekend, thank you
Bom fim-de-semana, obrigado

Ραψωδία είπε...

Τι εννοείς για τις πιανίστριες Corto;;;; Εεε;;; εεε;;; Ποιά είναι κακιασμένη;;;;;

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Ερώτημα
1/ Ζαχαρούχο ή εβαπορέ;
2/ Δεν σου πέταξε τίποτα γιατί σοφά ποιών είχες βιδώσει όλα τα έπιπλα στο πάτωμα και είχες εξαφανίσει όλα τα εν δυνάμει ιπτάμενα αντικείμενα.
3/ Εσύ και το 90% των αντρών
4/ Σοφό. Κράτησες το οικονομικά και όχι μόνο, συμφερότερο.
5/ Έτσι όμως γλύτωσες το να είσαι ο διασκεδαστής της παρέας. Γιατί με τη τρομπέτα στον ώμο βγαίνεις έξω, με το πιάνο στην πλάτη δεν βγαίνεις. Ή βγαίνεις;
Άντε τώρα ξεκίνα να λες τα πέντε.
Καλή σου μέρα

cortlinux είπε...

καλή μου ραψωδία όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται αυτό έχω να πω εγώ ;-p

νερίνα
1)το κουτάκι ήταν εβαπορέ.
2)με παρακολουθείς και ξέρεις τέτοιες λεπτομέρειες μου φαίνεται. πάντως ακόμη και τώρα που δεν είμαστε ζευγάρι μου το κοπανάει.
3)σε αυτό ειλικρινά νόμιζα ότι ήμουν ο μόνος.
4)μου αρέσει το τσιγάρο αλλά προτιμώ την υγεία μου
5)ρώτα τη ραψωδία σχετικά με αυτό. πάντως ήταν και αντεπιχείρημά μου. θες πχ να πας το αμόρε κάπου στην παραλία και θες να κάνεις ατμόσφαιρα. Πιάνο θα πάρεις; Όχι φυσικά. Κιθάρα θα πάρεις. Τη τρουμπέτα μόνο σε πολύ κουλτουριάρα και τζαζιάρα (άτσα) τύπισσα.

το πιασα το υπονοούμενο και θα πράξω αναλόγως.