"Pas moi qu'ai fait les voyages,C'est les voyages qui m'ont fait"
Bernard Lavilliers

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 09, 2007

καινούριο laptop

καταρχήν να πω ότι το παλιό μου laptop τα "έφτυσε". Μέσα σε μία νύχτα είδα την κόλαση κατάματα (sic). Το pc άρχισε να ανεβάζει θερμοκρασία (είπα να βάλω κάνα τηγάνι πάνω αλλά δεν ...) και άρχισα να ψιλιάζομαι την καταστροφή. Κάνω ένα back up και το ίδιο βράδυ ο υπολογιστάκος μου παρέδωσε πνεύμα εις τον κύριον (άθεε θεέ μου συγχώρα με). ένα τσουφ (ή και "βουπ" κατά την βασιλισσα των μικ και της προυπρουρικής (είναι συνθηματικά για μυημένους αυτά) ) και ο φορητός "πάει". τι start και restart. ο φορητός "έφυγε". τον έκλαψα όπως κάνουμε για κάποιον αγαπημένο που χάνουμε (το στενό πουκάμισο παιδιά! ναι αυτό που κλείνει από πίσω) , τον έβαλα ευλαβικά στην άκρη και ως καλή χήρα έψαξα για τον επόμενο και καλύτερο.

τελικά ,τώρα απολαμβάνω μια χλιδή. απορώ πως άντεχα τον προηγούμενο (αν ήμουν γυναίκα ,το παραδέχομαι, θα ήμουν μεγάλη πουτάνα) και ποιος τον θυμάται τον παλιό; ποιον είπατε;
όταν έχεις τον διπλοπύρινο (να σκάσεις παλιομυρικαστικό ερμινοειδές) επεξεργαστή, μηδέν θόρυβο και θερμότητα (τελικά πιο πολύ με τοστιέρα έμοιαζε το προηγούμενο) σιγά μην θυμάσαι τον παλιό.
τον γέρο. έχεις το τεκνό αγκαλιά και θα κοιτάξεις την ρυτίδα;
μην χέσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: