μια απορία μου βασανίζει το μυαλό αυτές τις ημέρες...
ο κύριος χριστόδουλος γιατί δεν ζητάει την βοήθεια της μεγαλόχαρης της τήνου (καθώς και των υπολοίπων οσίων και αγίων) τώρα που είναι στα δύσκολα;
γιατί δεν ζητάει βοήθεια και ελπίδα από εκεί που την πουλούσε (όχι μόνος του . αυτό είναι σίγουρο) με τόση ευκολία σε τόσο κόσμο;
γιατί ζητά την βοήθεια της ιατρικής και όχι του πανάγαθου;
ή αυτά είναι για τον κοσμάκη; για τα κορόιδα;
"Pas moi qu'ai fait les voyages,C'est les voyages qui m'ont fait"
Bernard Lavilliers
Τρίτη, Οκτωβρίου 09, 2007
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
11 σχόλια:
Εγώ είπα, αντί για χημειοθεραπείες να μαζέψει όλα τα κόκκαλα και τα κρανία των μοναστηριών, να τα βάλει σε ένα κρεβάτι, και να ξαπλώσει μαζί με τον Βησαρίωνα, αν θέλει να μας πείσει ότι πιστεύει τουλάχιστον και ο ίδιος τα όσα τόσα χρόνια έλεγε.
Στο blog μου, στο θέμα που τρέχει, στα σχόλια, γράφω για την πολεμική που ασκούσε εναντίον της ..... Λογικής!!!
doctor
Γιατί η πίστη στα "θαύμα" προυποθέτει να έχεις δημιουργήσει τις συνθήκες για να το συναντήσεις
Καλό σου Σαββατοκύριακο
O θεός βοηθάει και τον κλεφτη και τον νυκοκοίρη. Ο Χριστόδουλος δεν είναι τίποτα από τα δύο. :Ρ
λιγος σεβασμος δεν βλαπτει...
όσο και να φαίνεται ακραίο, για μένα οι διάφοροι ποιμένες (της όποιας θρησκείας) δεν διαφέρουν από τους εμπόρους ναρκωτικών. προσωπική μου γνώμη, χωρίς να θέλω να την επιβάλω. Μια και για μένα η θρησκεία αποτελεί ένα από τα πιο επικίνδυνα ναρκωτικά.
εσύ αγαπητέ suspect πόσο σεβασμό ή μάλλον συμπόνια θα έδειχνες σε ένα έμπορο ναρκωτικών; γιατί σεβασμό δείχνω. απορία εκφράζω. κι όχι δεν τον συμπονώ. χωρίς όμως να θέλω και να πεθάνει.
και συγκεκριμένα εγώ δεν είπα ο άνθρωπος να μην γίνει καλά. να γίνει. αλλά γιατί δεν εμπιστεύεται αυτά που διδάσκει; αυτά που προσπαθεί να επιβάλει στους άλλους;
εκεί εστιάζεται η απορία μου.
μήπως ο ασεβής είναι ο ίδιος κι όχι εγώ;
θα στο θέσω διαφορετικά. αν είχε κάνει προσπάθεια ώστε η πίστη στο ελληνικό ορθόδοξο ποίμνιο να μην εστιάζεται στις κλαίουσες εικόνες θα τον σεβόμουν. όχι μόνο δεν έκανε κάτι τέτοιο αλλά είδαμε και μια ενίσχυση του φαινομένου (βλέπε βησσαρίωνα).
Αν ο Χριστόδουλος (και ο suspect) πιστεύει στην μετά θάνατον ζωή, και είναι βέβαιος ότι η ζωή που διήγε ήταν τέτοια ώστε να πάει στον Παράδεισο, τότε για ποιον λόγο εκλιπαρεί να παρατείνει αυτή τη ζωή αφού θα κερδίσει την αιώνια;
Διότι όλοι κατά βάθος πιστεύουν ότι (όπως λέει και το τραγούδι): εδώ είναι ο Παράδεισος κι η κόλαση εδώ...
Συμφωνώ απόλυτα με τη νερίνα..!!!Σωστά το έθεσες..!!!
:-)
Έχω συγχωροχάρτια σε τιμή κόστους. Δίνουμε μια δεύτερη ευκαιρία στους ασεβείς.
Η αληθεια είναι πως ένα μπλογκ δεν προσφερεται για διεξοδικες τετοιου τυπου συζητησεις.
Ο ανθρωπος είναι ένα βημα πριν το θανατο.
Ας περιμενουν λιγο τα κορακια και όταν κοιμηθει, ας εφορμησουν.
Καλον εστι για να μιλησει κανεις για την Ορθοδοξια, θα πρεπει να την ξερει.
Και δεν διαβαζω εν προκειμενω καμια γνωση επ αυτης.
Κανενας δεν ειπε να μην πηγαινουμε στους γιατρους αλλα να περιμενουμε μονο τα θαυματα. Η Ορθοδοξια δεν απεκλεισε ποτε και δεν περιφρονησε τις ανθρωπινες επιστημες. Εξαλλου, παρα πολλοι αγιοι και μοναχοι ηταν και είναι μορφωμενοι.
Επισης η επιστημη εχει να κανει με το «περι» του ανθρωπου και η ορθοδοξια με το «εντος» του ανθρωπου.
Αφου η γνωμη στο παρον ιστολογιο είναι πως οι ποιμενες δεν διαφερουν από πρεζεμπορους, τοτε νομιζω πως η συζητηση σταματα εδώ. Προσωπικα χαιρομαι γιατι εχω γνωρισει και ποιμενες που είναι σταυροφοροι και όχι όπως μπαινουν στο τσουβαλι ολοι των μισθοφορων.
Δεν βλεπω επισης καμια επιβολη στην καθημερινοτητα όπως αναγραφηκε ανωτερω.
Οποιος δεν παει στην εκκλησια, δεν συμμετεχει στα μυστηρια της, δεν, δεν, δεν, δεν υποκειται σε καμια κυρωση. Και αν για κατι είναι περηφανος για την εκκλησια μας είναι αυτή της η ελευθερια. Ακομα και ο ( λανθασμενος κατ εμε ) ντορος που εγινε με τις ταυτοτητες, σημερα το θρησκευμα ΔΕΝ αναγραφεται. Αρα που είναι η επιβολη;
Σεβαστες ολες οι αποψεις.
Η ζωη συνεχιζεται.
Απροσκοπτα…..
Και εγώ θρέφω τα ίδια συναισθήματα με εσένα για τον Χριστόδουλο αλλα με έπιασαν αδιάβαστη τελευταία για το θέμα που αναφέρεις γιατί εδώ και χρόνια υποστηρίζει ένθερμα και μιλάει θετικά για τις μεταμοσχεύσεις. Δηλαδή δεν παίζει το από χώμα ερχόμαστε και στο χώμα θα πάμε.
καταρχήν suspect το να εκφράζει κάποιος μια απορία τέτοιου τύπου δεν καταλαβαίνω γιατί τον κατατάσει στα κοράκια... καλύτερα αυτά να τα ψάξεις δίπλα του...
εγώ πεθάνει, ζήσει δεν έχω να κερδίσω κάτι.
τώρα ότι για να κρίνω μια θρησκεία θα πρέπει να έχω γίνει πρώτα ειδήμων αυτής δεν νομίζω ότι αποτελεί επιχείρημα.
διάβασε αν θες το "περί δεισιδαιμονίας" του Πλούταρχου για να δεις τι γράφει ένας ειδωλολάτρης ιερέας περί αυτής.
γιατί μπορεί ο απλός κόσμος να το κάνει με την ψυχή του το όποιο προσκύνημα στον όποιο άγιο όμως από αυτό οι μονές βγάζουν λεφτά. κι όχι λίγα από ότι ξέρεις.
κατά πόσο συνάδει με την ορθοδοξία η μοναδικότητα της παναγιάς της τήνου; γιατί δεν κατέκρινε η εκκλησία το σκάνδαλο με τον βησσαρίωνα. χοντρά λεφτά παίχτηκαν εκεί και το ξέρεις.
όσο για την κριτική. δεν νομίζω ότι χρειάζεται να είμαι μουσουλμάνος ή να έχω μελετήσει τον ισλαμισμό για να καταλάβω ότι είναι ηλίθιο να σκοτώνεσαι πηγαίνοντας να προσκυνήσεις ένα μετεωρίτη, που κάποιοι κάποτε σου είπαν ότι είναι δώρο του θεού σου. το τελευταίο συμβαίνει σχεδόν κάθε χρόνο στην σαουδική αραβία.
πολύ ενδιαφέρουσα παραπομπή αυτή γωγώ και θα την κοιτάξω. :-)
Δημοσίευση σχολίου