"Pas moi qu'ai fait les voyages,C'est les voyages qui m'ont fait"
Bernard Lavilliers

Τρίτη, Ιανουαρίου 16, 2007

super κλαψομούνικο

-Μα τι είναι αυτά που γράφεις; Είναι δυνατόν; Ποια γυναίκα θα πλησιάσει έναν απογοητευμένο και κολλημένο με την πρώην του. Κι αυτό το τελευταίο το ποίημα; Δεν λέω καλό ήταν αλλά μέσα στην μαυρίλα, εντελώς κλαψομούνικο... Τι λέω; Σούπερ κλαψομούνικο!

Αυτά τα ολίγα χωσίματα μου έκανε η θεία Γωγώ χτες το απόγευμα. Μιλάμε δε μπορούσα να κρατήσω το ακουστικό. Βλέπετε η θεία Γωγώ είναι μεν θεία αλλά μια σούπερ θεία. Την αγαπώ πολύ γιατί έχει , ξέρετε, τη συνήθεια να μην κολλάει και να λέει την άποψή της χωρίς φόβο. Αγωνιά ,βλέπετε,βλέποντας αυτά τα ποιήματά και τα κείμενά μου. Το χάνουμε το παιδί, σκέπτεται. Ευτυχώς δεν λέει τίποτα στους δικούς μου. Δεν έχω πανοικογενειακό κράξιμο. Γιατί εντάξει η θεία Γωγώ είναι θεία, αλλά δεν είναι θείτσα. Είναι μούρη και προχωρημένη (όταν θέλει κι όπου θέλει).

Βέβαια ότι κι εγώ θα ήθελα να γράψω κάνα πιο χαρούμενο ποστ, είναι αλήθεια. Αλλά όλο στα τρεξίματα είμαι. Όμως ,για να πω και την μαύρη μου αλήθεια, πιο εύκολα μπορώ να εκφράσω την λύπη μου από τη χαρά μου. Τη χαρά μου στη τελική θέλω να τη ζω, όχι να τη γράφω.
Άλλωστε το γράψιμο ενός άσχημου συναισθήματος έχει ,κατά τη γνώμη μου, συγκεκριμένους σκοπούς:
1) Να εκφράσεις αυτό που νοιώθεις.
2) Να επικοινωνήσεις με τον εαυτό σου. Γράφοντας γι' αυτό βρίσκει ή έστω πλησιάζεις πιο πολύ την ουσία αυτού του αρνητικού συναισθήματος.
3) Να επικοινωνήσεις με άλλους ανθρώπους (αλλιώς γιατί να το κοινοποιήσεις;)
4) Να το σκοτώσεις. Ναι όσο και να φαίνεται κουλό όταν γράφεις για κάτι συνήθως το σκοτώνεις (μιλάω για συναισθήματα). Είναι σαν να το εγκλωβίζεις μέσα στις λέξεις.
5) Να δημιουργήσεις κάτι όμορφο, όσο ο οξύμωρο κι αν ακούγεται αυτό.

4 σχόλια:

Γεωργία είπε...

Αυτή τη θεία, πες της να μου κάνει ένα τηλ να με βρίσει κι εμένα λίγο να έρθω στη θέση μου...πολλή απαισιοδοξία έχει πέσει στα posts της blog¨οσφαιρας τελευταία.

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

ΚΑΤΩ Η ΜΙΖΕΡΙΑ!!

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ!

και τέτοια.

ggk είπε...

Ε οχι και θεία μόνο ένα χρόνο μεγαλύτερη. Νομίζω ότι σήμερα θα τα ακούσεις για άλλο λόγο :P

Εμπρός λοιπόν όλοι στον δρόμο που χαράζω!!! Διαφορετικά η λύση θα βρεθεί με τη χρήση βίας :)

Και εσύ Γεωργία μαζί.

Γεωργία είπε...

Διάβασα κι εγώ "θεία" λέω θα 'ναι η γυναίκα πάνω από 50...Άμα σε λέω "χαμένο" ρε συ, κάτι ξέρω...:P

cortlinux είπε...

βασικά κάποιες διευκρινήσεις.

το [για μια θλιμμένη άνοιξη] δεν είναι αυτοβιογραφικό. αναφέρεται σε άλλο άτομο. ο σκοπός του ήταν να δώσει λίγη δύναμη σε ένα άτομο που περνά πολύ άσχημα αυτή την περίοδο και αυτό (παρότι η γωγώ το έθαψε) το κατάφερε κατά ένα βαθμό.

όσο για το κόλλημα (γλυκά 17) με την πρώην, δεν είναι κόλλημα ακριβώς. αυτό που μου λείπει δεν είναι ο έρωτας που αντιπροσώπευε αυτή η κοπέλα. μου λείπει η παρέα της, γιατί ήταν και φίλη μου (κάτι σημαντικότερο από την απλή καψούρα).

επίσης ήταν κάτι που ήθελα να γράψω από καιρό για εκείνη , ώστε να κλείσει ένας κύκλος που είχε μείνει ανοιχτός. δηλαδή ,παρότι δεν φαίνεται, αντί να ανοίγει δεσμούς με το παρελθόν, τους κλείνει. ίσως να μην κατάφερα να γίνεται αντιληπτό αυτό. ίσως πάλι να μην ήθελα και να γίνει, για να είναι και πιο όμορφο το κείμενο.


αυτές οι διευκρινήσεις ίσως βοηθήσουν, ώστε να γίνουν λίγο πιο κατανοητά αυτά που γράφω και το πως τα γράφω (δηλαδή με ποιο σκοπό).