"Pas moi qu'ai fait les voyages,C'est les voyages qui m'ont fait"
Bernard Lavilliers

Τετάρτη, Φεβρουαρίου 13, 2008

σκόρπιο ημερολόγιο



ναι τώρα τελευταία το έχουμε γυρίσει στο βίντεο ή μάλλον στις μουσικές.

Μια rockιά από τα παλιά. Από τα πιο ωραία (κι όχι τόσο γνωστά) τραγούδια του συνονόματου.

Υπήρξαν πολλά θέματα που θα θελα να μιλήσω ή να γράψω. Όμως οι υποχρεώσεις μου δεν μου επιτρέπουν να τα αναλύσω όπως θέλω (ένα από αυτά είναι ο φασισμός ή η επανεμφάνισή του (sic)). Κυρίως κάνω περατζάδες από αλλονών blogs. Πολλές φορές παίρνω και ιδέες... Να πω την αλήθεια τελευταία γοητεύομαι από κάποια κείμενα ή προσπάθειες. Είναι αρκετές αυτά όμως και θα ήταν κρίμα να μπουν ως σκέτη παραπομπή σε τέτοιο post. Αυτό που μου μένει πάντως συναντώντας τα είναι μια γλυκειά γεύση δημιουργίας στο μυαλό, στα μάτια στην καρδιά.
Σκέφτομαι πόσο όμορφο (και μην το πάρετε ρομαντικά ή κουλτουριάρικα) είναι να μπορώ να επικοινωνώ (με ή χωρίς εισαγωγικά η λέξη) με τόσα άτομα. Τόσο μέσα από τα comments (στα blogs τους . δεν έχω και παραισθήσεις :-p ) όσο και μέσα και από τα κείμενά τους.

Είναι μέρες και νύχτες που παρότι πιέζομαι αρκετά μου φτάνει και να σκέφτομαι πόσα μπορώ να κάνω (κι ίσως και κάνω) και χαμογελώ.

Γενικά θέλω να αναλύσω και να ασχοληθώ με κάποια θέματα αλλά όπως συνήθως κάτι γίνεται και τα αφήνω ανολοκλήρωτα. Αυτό είναι κάτι που θα ήθελα αν όχι σύντομα τουλάχιστον σε εύλογο χρονικό διάστημα να διορθώσω.

Παρόλα αυτά κάτι καινούριο έχω σκεφτεί να φτιάξω (πέρα από το blog για το linux που έχω φτιάξει και στο οποίο πάλι έχω να γράψω αρκετό καιρό) το οποίο θα σχετίζεται με τις παρούσες δραστηριότητές μου. Και το οποίο εκτός απο την επικοινωνία θα με βοηθά να αναλύω και πιο σωστά το αντικείμενο της εργασίας μου. Επίσης θα έχει σκοπό να βοηθήσει και άλλα παιδιά. Είναι κάτι που έστω στα τελιώματα που είμαι εγώ μάλλον θα βοηθήσει.

Ας αφήσω να μιλήσει ο γιαννάκης όμως μέχρι τότε.
Είναι ωραίο τραγούδι τόσο από πλευράς μουσικής όσο κι από πλευράς στίχων. Το βίντεοκλιπ θα έλεγα επιεικώς μέτριο αλλά μην γκρινιάξω ;-)

Δεν υπάρχουν σχόλια: