"Pas moi qu'ai fait les voyages,C'est les voyages qui m'ont fait"
Bernard Lavilliers

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 14, 2008

περαστικά

είναι κάποιοι άνθρωποι που τους αγαπάς όχι γιατί τους έχεις γνωρίσει προσωπικά αλλά γιατί σε ιδιαίτερες στιγμές σου σου "μιλήσαν".

ένας από αυτούς τους ανθρώπους είναι η αρλέτα που μέσα από τα τραγούδια της μου κρατούσε (και μου κρατάει πολλές φορές ) συντροφιά, είτε σαν χώριζα, είτε σαν χαμογελούσα, είτε σε περιόδους μοναξιάς , είτε σε παρέα...

δεν το χουν πολλοί ερμηνευτές - συνθέτες αυτό. στην αρλέτα δεν ακούς απλά τα τραγούδια της αλλά τα αγαπάς.

η αρλέτα αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο νοσοκομείο όπως διάβασα και από τα βάθη της ψυχής μου της εύχομαι περαστικά, όπως σε μία φίλη μου.

και με αφορμή αυτό ας θυμηθούμε ένα τραγούδι της.
το προτείνω σε ξενύχτες ;-)

2 σχόλια:

Σοφία είπε...

Ωραία η Αρλέτα, και πολύ όμορφο το συγκεκριμένο τραγούδι. Εύχομαι κι εγώ περαστικά!

cortlinux είπε...

μακάρι σοφία.

καλώς ήρθες κι εσύ στις διαδρομές :-)