"Pas moi qu'ai fait les voyages,C'est les voyages qui m'ont fait"
Bernard Lavilliers

Πέμπτη, Αυγούστου 02, 2007

2-8-2007

Μόλις ξεκινά ο Αύγουστος. Πολλές μικρές ή και μεγάλες δοκιμασίες με περιμένουν σε αυτόν τον μήνα. Είναι ένας μήνας γεμάτος , παραδόξως, από υποχρεώσεις και από προσωπικά στοιχήματα.

Φυσικά πάνω από όλα η πτυχιακή. Μετά τα αγγλικά. Ακολουθούν η δουλειά και το γυμναστήριο.
-()-
Αυτή την περίοδο ταυτόχρονα θα έχετε προσέξει ότι διαβάζω κι αρκετά βιβλία, εκτός αυτών της πτυχιακής. Είναι πολλά που θα ήθελα να διαβάσω. Να επεξεργαστώ.
-()-
Θέλω να φτιάξω και το δωμάτιό μου. Θα ξεκινήσω αλλάζοντας την ντουλάπα μου και το φωτιστικό μου.

Σκεφτόμουν να προσθέσω κι ένα καλοκαιρινό χαλί (κι όμως υπάρχουν). Όμως με προβληματίζει η σκόνη που θα μαζεύει. Γενικά δεν μπορώ να βρω πως θα αποφεύγω την τόση σκόνη που μαζεύει το δωμάτιό μου. Δεν θυμάμαι πιο παλιά να σκονιζόταν τόσο. Δεν ξέρω τι φταίει.
-()-
Γέμισε και ο φορητός σκληρός και σκέφτομαι τώρα να αγοράσω καινούριο. Περιμένω τις προσφορές της Στουρνάρη για να επωφεληθώ.
-()-

Σήμερα ή μάλλον χτες έφτιαξε η μέρα μου πρωί πρωί.

Πωλήτρια αρωμάτων. Ψηλή, με μακρυά κατσαρά καστανά μαλλιά. Πολύ ζεστό χαμόγελο (παρόλη την κούρασή της) που παρότι φαινόταν, την έκανε ακόμα πιο συμπαθητική. Ευγενική.
Και υπέροχο βάδισμα.


3 σχόλια:

ggk είπε...

Πρώτα από όλα κουράγιο. Με καλό προγραμματισμό όλα θα γίνουν.

Το δωμάτιο να το φτιάξεις. Προτείνω ΙΚΕΑ, οικονομικές και πολύ καλές λύσεις. Θα σου έλεγα και να το βάψεις. Θα είναι σαν να είσαι σε καινούργιο δωμάτιο μετά.

Δυστυχώς ο μόνος τρόπος να πολεμήσεις τη σκόνη είναι η σκούπα και το ξεσκονόπανο.

Την επόμενη φορά να προσφέρεις ένα λουλούδι στην κοπελιά. Θα της φτιάξεις την ημέρα όπως σου την έφτιαξε και αυτή.

Καλημέρα

diva είπε...

Όμορφες σκέψεις..χωρίς εκνευρισμό..
Σε βρίσκω μια χαρά:-)

cortlinux είπε...

ggk
κι εγώ αυτό πιστεύω ότι με σωστό προγραμματισμό θα τα καταφέρω...

επίσης συμπίπτουν οι απόψεις μας περί διακοσμητικής... Ναι κι εγώ το ΙΚΕΑ σκέφτηκα...

μα καλά δεν έχει εφευρεθεί κανένα μηχάνημα που να μειώνει την σκόνη; κλειστό το δωμάτιο και έχω βαρεθεί να μου φτιάχνει στρώματα...

λίγο τολμηρό μου φαίνεται... μάλλον θα με μαζέψει ο φύλακας αλλά εντάξει θα το τολμήσουμε... καλή ιδέα...

diva
τα φαινόμενα απατούν...
ψυχολογικά δεν είμαι καλά... χάλια είμαι...
απλά μέσω αυτών των σκέψεων και των στόχων προσπαθώ να βρω εσωτερική δύναμη και θέληση...

με το να τα παρατήσω δεν κάνω τίποτα

:-)