"Pas moi qu'ai fait les voyages,C'est les voyages qui m'ont fait"
Bernard Lavilliers

Σάββατο, Αυγούστου 25, 2007

...

να πω την αλήθεια περίμενα να έχει τελειώσει το θέμα με τις πυρκαγιές. τόσα κάηκαν... κι άλλα;
και επιμένω δεν ντρέπονται να λένε ότι λειτούργησε ο κρατικός μηχανισμός; 17 ή 19 (αλήθεια πόση σημασία έχουν οι αριθμοί , για ζωές μιλάμε) νεκροί μέχρι στιγμής. άνθρωποι εγκλωβισμένοι.

έχουμε πλημμύρες (που θα έχουμε σε λίγο καιρό - φθινόπωρο έρχεται) φταίνε τα ακραία καιρικά φαινόμενα. έχουμε πυρκαγιές πάλι φταίνε τα ακραία καιρικά φαινόμενα.

αλήθεια ο κρατικός μηχανισμός για αυτές τις περιπτώσεις δεν έχει φτιαχτεί; για τις ακραίες; σε αντιστοιχίες τα φρένα ενός αυτοκινήτου θα έπιαναν μόνο σε ταχύτητες 60χλμ. γίνεται;

χρειάζονται λεφτά όλα αυτά για να φτιαχτούν. το πυροσβεστικό σώμα από λένε δουλεύει κυρίως με συμβασιούχους, παρόλα αυτά χωρίς επαρκές προσωπικό, και με , από ότι αποδείχτηκε , ανεπαρκή εξοπλισμό.
και λύση δεν είναι ο στρατός (αλήθεια από πότε ο απλός φαντάρος έχει εκπαίδευση πυροσβέστη) ούτε οι εθελοντές. πρώτα να λειτουργεί ο κρατικός μηχανισμός κι ύστερα όλα τα άλλα.

και λεφτά υπάρχουν.

και ότι υπάρχουν φαίνεται από τις φιέστες που χρηματοδοτούνται (λέγε με eurovision) και από τις εκλογικές υποσχέσεις (αλήθεια πιο πριν αλογοσκούφη γιατί δεν έφταναν τα φράγκα για τις υποσχέσεις; ).

φταίμε όμως κι εμείς. γιατί εκτός ότι τους ενισχύουμε κάθε 4 χρόνια, άμα μας προτείνουν κάνα παραθαλάσσιο στην περιοχή του καϊάφα (για παράδειγμα) δεν θα πούμε όχι. φταίμε εμείς που όπου και να πάμε το μετατρέπουμε σε σκουπιδαριό. φταίμε εμείς που προτιμούμε να είμαστε η σιωπηλή πλειοψηφία. γιατί τι μπορώ να κάνω εγώ; άσε τους άλλους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα. κάτσε να βολευτώ. να μου βρουν δουλειά (τώρα πια δεν είναι μόνο το δημόσιο που βολεύει παρότι μόνο αυτό ακούγεται) σε εμένα ή στο παιδί μου.

φταίμε εμείς γιατί κοιτάμε την δουλίτσα μας... εγώ πάντα ο ανεύθυνος. εγώ.
εγώ. κι αν γίνει κάτι... οι άλλοι φταίνε πάντα...

και αυτή η λογική μας έχει οδηγήσει εκεί...

1 σχόλιο:

trying escape the truth είπε...

Φταίμε επειδή ποτε δεν φταίμε ή έτσι νομίζουμε