"Pas moi qu'ai fait les voyages,C'est les voyages qui m'ont fait"
Bernard Lavilliers

Δευτέρα, Αυγούστου 06, 2007

ημερολόγιο καταστρώματος 5-8-2007

Τώρα να αρχίσω τους προβληματισμούς σε ένα άδειο διαδίκτυο δεν έχει νόημα...
Οι περισσότεροι είσαστε ήδη διακοπές. Κάποιοι βαρεμένοι έχουμε μείνει πίσω στην Αθήνα.

Ψιλοκοροϊδευόμαστε με ψευτοεκδρομές της μια μέρας στα γύρω μέρη.
Θα μου πείτε από το τίποτα....
Όχι καλό είναι και δεν παραπονιέμαι. Μου αρέσουν αυτές οι εκδρομές. Είναι εντελώς διαφορετικές από την μία και μοναδική. Σε διαφορετικά μέρη κτλ

Μπορείς μάλιστα να γνωρίσεις μέρη της Αττικής που άλλες εποχές θα ήταν δύσκολο ,για να μην πω ακατόρθωτο. Σήμερα πχ πήγαινα για Σούνιο. Από λάθος μου βγήκα Λαύριο. Γενικά ωραία διαδρομή και μετάνιωσα που δεν πήρα τρίποδο. Ειδικά πριν το Σούνιο είχε πολλά σημεία στα οποία μπορούσες να σταματήσεις και να βγάλεις φωτογραφίες.

Έκανα και μπανάκι.
Μου αρέσει η θάλασσα και ειλικρινά χάρηκα που έκανα το δεύτερο μπάνιο μου σε καθαρή θάλασσα. Θα πρεπε να έχω και μάσκα μια και λατρεύω να βουτώ και να βλέπω τον βυθό, όμως λόγω μυωπίας πια τα βλέπω όλα θολά. (Βασικά μέσα έξω θολά τα βλέπω αλλά εντάξει).
Μου αρέσει επίσης να προσπαθώ να κινηθώ μέσα σαν σε περιβάλλον έλειψης βαρύτητας. Να στριφογυρίζω, να κινούμαι σαν να πετώ (μακάρι να το μπορούσα).

Μετά κλασσικά στην ψάθα και μπόλικο οφθαλμόλουτρο. Τελικά οι Ελληνίδες είναι όμορφες. Ειδικά κάτι μαμάδες είναι σκέτη κόλαση αλλά δεν το συνεχίζω γιατί θα γεμίσει σάλια το ποστ...

4 σχόλια:

doctor είπε...

Η Αθήνα είναι απόλαυση τον Αύγουστο.
Πήρα άδεια τον Ιούλιο και θα ξαναπάρω τον Σεπτέμβριο, όταν θα γυρίσουν όλοι.

Στην Αθήνα πρέπει να φεύγεις όταν οι άλλοι έρχονται...

doctor

cortlinux είπε...

doctor

Δεν θα διαφωνήσω εντελώς. Απλά σκέφτομαι να τα εφαρμόσω αυτά όταν θα δουλεύω όπου έχω σκοπό να του αλλάξω τα φώτα στα ταξίδια όσο μπορώ.

ή τουλάχιστον να το προσπαθήσω...

diva είπε...

Χαίρομαι που περνάς όμορφα:-)

cortlinux είπε...

diva

:-)