"Pas moi qu'ai fait les voyages,C'est les voyages qui m'ont fait"
Bernard Lavilliers

Παρασκευή, Αυγούστου 03, 2007

περί τριαντάφυλλων

Υπάρχει μια ιστορία όπου όσες φορές και να την διαβάσω δεν την βαριέμαι. Σαν ξεκινήσω ευθύς γίνομαι ξανθός, φορώ πράσινα φαρδιά ρούχα, ένα κόκκινο κασκόλ γύρω από το λαιμό μου (κι ας έχει καύσωνα) και μπορώ να πετάω από πλανήτη σε πλανήτη. Α, έχω και τον δικό μου πλανήτη φυσικά. Κι ένα τριαντάφυλλο. Καθώς και μερικά ηφαίστεια. Το τριαντάφυλλό μου είναι ολίγον τι γκρινιάρικο όμως το αγαπάω*.

Ξεκινώ το λοιπόν γεμάτος ερωτήσεις να ανακαλύψω τον κόσμο. Γνωρίζω λογής λογής ανθρώπους σε κάθε πλανήτη... Τόσο διαφορετικούς μεταξύ τους...
Κάποια στιγμή η τύχη με φέρνει σε ένα πλανήτη με το όνομα γη... Όπου μετά από αρκετές διαδρομές πάνω του, τελειώνω και το ταξίδι μου...

Φαντάζομαι καταλάβατε για πια ιστορία μιλώ...

Την ιστορία (μεταφρασμένη) θα την βρείτε ολόκληρη εδώ


Κάθε φορά χάνομαι στο 21ο κεφάλαιο με την αλεπού... Με μαγεύει αυτός ο ορισμός της φιλίας... Κι ίσως και της αγάπης... Μέσα από τόσο απλά λόγια και λογισμούς...

- Είναι ο χρόνος που έχεις χάσει για το τριαντάφυλλό σου και που το κάνει τόσο σημαντικό.

είναι η δεύτερη φράση που αφορά την φιλία και την αγάπη... και είναι κάτι που το ξεχνάμε... θέλουν χρόνο τα πράγματα που αγαπάμε...

*μια κοπέλα κάποτε μου έμαθε το εξής:
το αγαπώ έλεγε είναι το τυπικό
το αγαπάω είναι αυτό που το λέει η καρδιά

μου άρεσε και από τότε το ενστερνίστηκα.
άλλωστε με έπεισε και η ίδια για το αληθές του πράγματος
:-)

3 σχόλια:

ggk είπε...

- Μια μέρα είδα τον ήλιο να βασιλεύει σαραντατρείς φορές!
Και λίγο μετά, πρόσθεσε:
- Ξέρεις ... όταν είναι κανείς έτσι λυπημένος, του αρέσουν τα ηλιοβασιλέματα ...
- Τη μέρα που τα είδες σαραντατρείς φορές ήσουνα, λοιπόν, τόσο πολύ λυπημένος;
Μα ο μικρός πρίγκιπας δεν απάντησε.

Αυτό είναι λοιπόν το δικό μου αγαπημένο απόσπασμα. Α! Και εκείνο που περιγράφει την οπτική γωνία των μεγάλων.
Αχ αυτό το μοναχικό, ρομαντικό, ξανθό παιδί... πόσες φορές μας έχει ταξιδεύσει!!

trying escape the truth είπε...

Η σκηνή με την αλεπού είναι από τις καλύτερες είναι φίλη του γιατί την έχει εξημερώσει .. Και οι άνθρωποι το χρειάζονται αυτή την "εξημέρωση" για να τους νιώσεις δικούς σου. Οσο για τη διαφορά μεταξύ σ αγαπώ και σ αγαπάω το πιστεύω κι εγώ το πρώτο ακούγεται πολύ ξύλινο και κενό.

cortlinux είπε...

ggk
γενικά ο μικρός πρίγκηπας είναι γεμάτος εικόνες και νοήματα πολύ δυνατά...


trying
βασικά να προσθέσω ότι ίσως θα πρέπει να είμαστε κι έτοιμοι να εξημερωθούμε και οι ίδιοι

χαίρομαι που συμφωνούμε για το
σ αγαπάω


:-)